מנהל תחנת הרכבת גם דאג שהנוסעת תספיק לטיסתה (צילום: דוברות רכבת ישראל, חדשות)
מנהל תחנת הרכבת גם דאג שהנוסעת תספיק לטי | צילום: דוברות רכבת ישראל, חדשות

נוסעת שמיהרה אתמול (בלילה בין שלישי לרביעי) לטיסת לילה איבדה תיק עם דרכונים וכ-13 אלף שקל במזומן בתחנת הרכבת בקריית מוצקין. מנהל תחנת חיפה - מרכז השמונה פעל להשבת האבדה, ודאג שהנוסעת תספיק לטיסה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

הנוסעת, שהייתה בדרכה מתחנת קריית מוצקין לתחנת נתב"ג. אחרי שהבחינה כי התיק עם הדרכונים והכסף אבד היא ירדה בבהלה בתחנת חיפה - מרכז השמונה ופנתה למנהל המשמרת, מאיר אברג'יל. מיד לאחר מכן אברג'יל החל לפעול במרץ מול כל התחנות באזור הצפון כדי לאתר את האבדה.

מנהל התחנה שהשיב את האבדה (צילום: דוברות רכבת ישראל, חדשות)
מנהל התחנה שהשיב את האבדה | צילום: דוברות רכבת ישראל, חדשות

לאחר מספר דקות, בהן אברג'יל ניצח על מבצע סריקות בתחנות באזור, אותרה האבדה על רציף תחנת הרכבת בקרית מוצקין. על מנת שהנוסעת תספיק את טיסתה, הזמין אברג'יל מונית שאספה את התיק בקרית מוצקין, ומיהרה איתו לתחנת בה חיכתה הנוסעת.

כסף שנמצא ברכבת והוחזר ‎ (צילום: דוברות רכבת ישראל, חדשות)
צילום: דוברות רכבת ישראל, חדשות

כשהתיק הגיע, הנוסעת עלתה על הרכבת הבאה והספיקה לטיסתה - דקות ספורות לפני שהמריאה. במקביל, פעם אברג'יל מול צוותי הרכבת בנתב"ג, אשר עדכנו את שדה התעופה בכך שהנוסעת בדרכה לטיסה.

זוהי אינה הפעם הראשונה שאברג'יל מוצא אבדות יקרות ופועל להחזרתן. רק לפני כחודשיים השיב לזוג תיירים מצרפת ארבעת אלפים יורו שנועדו לנכדם כמתנת חתונה. אז גייס אברג'יל את כל הפקחים והצוותים בתחנות, שנרתמו למבצע החיפוש עבור הזוג.

"אני שמח שהצלחתי להחזיר את האבדה לנוסעת, היא רצתה לתגמל אותי מה שכמובן לא הסכמתי לקבל, מבחינתי הידיעה שעזרתי לה ושהטיול ניצל - זה הסיפוק הכי גדול שיש", אמר אברג'יל. "אני קורא לכל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות, או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו להשיב את האבדה."