חדשות מסעירות: גרנולה זה לא בריא, אנשים

על פי מחקר של "ניו יורק טיימס", יש הרבה שטח אפור כשזה מגיע למידע שיש בידי הציבור הרחב לגבי מה כדאי לאכול ומה לא. גרנולה, למשל, שנחשבת לבריאה ביותר, היא לא ממש כזו (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

אנחנו נוטים לחשוב שאנחנו די מביני עניין בכל הקשור למזונות בריאים או מזיקים. מסתבר, לדאבון ליבנו, שמודעות היא לא הצד החזק שלנו, למרות שאנו מכירים בכך כי עלים ירוקים טובים לנו וצ'יפס שמנוני והו, כה ערב לחיך, הוא ממש, אבל ממש לא.

על פי מחקר חדש של ניו יורק טיימס, יש למעשה הרבה שטח אפור כשזה מגיע למידע שיש בידי הציבור הרחב לגבי מה כדאי לאכול ומה לא מומלץ לצרוך.

ה"טיימס" סקר 2,000 אמריקאים וכמעט 700 תזונאים. בעוד שמזונות מסוימים נחשבו באופן אוניברסלי לבריאים (כמו כרוב, שקדים ואבוקדו), אחרים היו קצת יותר שנויים במחלוקת. למשל, כ-90% מהתיאורטיקנים סיווגו את הקינואה כמזון-על, לעומת פחות מ-60% מהציבור הרחב.

ההבדל הגדול ביותר בלט כאשר המשתתפים נשאלו על גרנולה. בעוד ש-70% מהאמריקאים הממוצעים טענו כי גרנולה היא בריאה, רק 30% מהתזונאים הסכימו על כך. זה כנראה בגלל שהרוב המכריע של זני הגרנולות נטענים בתוספת של סוכר (אשר, אם לא שמעתם, הוא פחות או יותר העישון החדש.)

אז התחילו לעיין במידע המצוי במדיה, רעננו את כישורי קריאת התוויות שלכם ואולי כדאי שתבחרו בארוחת בוקר המורכבת מחביתה וסלט. מה שבטוח, בטוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר