שתף קטע נבחר

היוטיוברית אלין כהן תמכור את מותג האיפור שלה ברשת Be

לראשונה, מוצרי האיפור של אשת העסקים בת ה-17 יוצגו למכירה בחנויות של רשת פארם. עד כה נמכרו באתר האינטרנט של כהן, באתר גילטי ובדיוטי פרי. אין בשורת מחיר - אבל יהיו 6 גווני שפתונים ייחודיים לרשת שופרסל. המטרה של Be: למשוך קהל צעיר ולהתחרות בסופר-פארם, אבל הדרך לניצחון עוד ארוכה

אלין כהן מגיעה לרשת Be: היוטיוברית, הביוטרית וכוכבת אינסטגרם וטיק טוק תמכור את מוצרי האיפור שלה בסניפי רשת הפארם של שופרסל, Be, החל מ-28-26 במאי, כך נודע ל-ynet. כהן, אשת עסקים, רקדנית ומובילת דעה בת 17, מחזיקה בליין של 41 מוצרי איפור וטיפוח תחת שם המותג Alin Cohen, אותם היא מוכרת באתר שלה, באתר הביוטי גילטי ובחנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי. זו הפעם הראשונה שתמכור את מוצריה ברשת פארם.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

רשת Be של שופרסל נכנסת לתחום ההלבשה התחתונה

Be: הרשת של שופרסל שתחליף את ניו פארם - המחירים יירדו, העיצוב עבר מהפך

התנאי למיזוג שופרסל-ניו פארם: הקמת רשת שלישית

 

בין היתר היא מציעה מייקאפ, היילייטרים, מסקרה, פודרה ובעיקר: שפתונים. ב-Be היא תמכור גם ליין של שישה שפתונים שיהיה ייחודי ל-Be, עם שמות כמו be yourself, be real ו-be love. המוצרים יימכרו גם באתר האינטרנט של Be.

   (צילום: יח
אלין כהן. ב-Be תמכור ליין של שישה שפתונים שיהיה ייחודי ל-Be(צילום: יח"צ)
 

 

מותגי איפור אינדי - דרך לפנות לצעירים

המהלך הוא חלק מאג'נדה שיווקית של Be לקדם מותגי איפור וקוסמטיקה שפונים לקהל צעיר, אחרי שלרגל הפיכתה מניו פארם ל-Be, הביאה לארץ את המותגים דה באלם, עופרה, Pretty וקטריס וגרמה לסופר-פארם להביא ארצה מותגים כמו טוני מולי ופיקסי. שתי הרשתות מתחרות ביניהן על בלעדיות במותגי קוסמטיקה ו-Be מתמקדת במותגים "צעירים" שלעיתים קרובות צמחו ברשת ולרוב אינם שייכים לחברות הענק ששולטות בשוק הקוסמטיקה.

 

Be תמכור בעתיד מוצרים נוספים של "יוצרים ישראלים" בתחום האיפור "במטרה לקדם ייצור מקומי ואת תעשיית הביוטי בישראל", אמר לממון מנכ"ל הרשת אורי ווטרמן. "בסוף החודש נחל למכור את המוצרים של אלין בחנויות של Be ברחבי הארץ. זו סנונית ראשונה ושלב ראשון במהלך מאוד גדול וארוך טווח ונגייס משפיענים/ יוצרים/ יוטיוברים ישראליים נוספים".

 

בעולם, מותגי איפור של כוכבי רשתות חברתיות הם טרנד חזק, כשבצמרת מככבים שמות כמו הודא קטן וג'פרי סטאר. בארץ פועלים יוטיוברים שמחזיקים מותג איפור כמו יאנה פרוביזר ואשלי וקסמן בקשי שמוכרת מברשות איפור. "אלין היא המצליחה ביותר בארץ", טוען וטרמן. "היא המובילה של איפור האינדי בישראל".

 

מה היקף המכירות שלה בגילטי ובדיוטי פרי?

"אני לא יודע מה ההיקף של המכירות, אבל בכניסה לדיוטי פרי יש שני סטנדים דומיננטיים שלה והיא מצליחה מאוד".

 

המחירים של המוצרים יהיו זהים למחיריהם בפלטפורמות המכירה המתחרות הקיימות, כך לפי ווטרמן. "אלין כהן לא צריכה מבצעים", אמר. בעבר היה לשופרסל שיתוף פעולה עם הביוטרית המובילה אשלי וקסמן בקשי שלא צלח, במסגרתו ניסו למכור קו של מוצרים תחת שמה. "זה היה מקרה שונה - שם אלה לא היו מוצרים קיימים, אלא מוצרים שנוצרו עבור שיתוף פעולה", הוא מסביר.

 

סופר פארם הביאו את טוני מולי ופיקסי .

"גם אנחנו נביא מותגים נוספים ובמחירים זהים למחירי חו"ל למעט המע"מ".

 

לנצח את סופר-פארם? הדרך עוד ארוכה

אין ספק שעבור Be בלעדיות במותגים צעירים זו דרך להתחרות בסופר-פארם - רשת הפארם הפופולארית ביותר בישראל, שהחיסרון היחיד שלה הוא שהיא מתקשה לפנות לקהל צעיר, אבל עשתה לא מעט צעדים בכיוון כמו למכור בבלעדיות את מותג האיפור המוזל אסנס וליצור מותג משלה (מילוקה). ל-Be יש 81 סניפים בלבד, מתוכם 20 סניפים שהם סניפי קונספט (שנבנו או נבנו מחדש לפי המודל החדש של הרשת ולא סניפים ששודרגו) לעומת 243 סניפים של סופר-פארם, שפועלים במיקומים מרכזיים. Be סיכמה את 2018 בהפסד תפעולי של 29 מיליון שקל והצפי שתגיע ליציבות רק ב-2020-2021, כך שדרכה לנצח את סופר-פארם עוד ארוכה.

 

"אנחנו בונים עסק", מסביר וטרמן. "זה יהיה תהליך ארוך. פתחנו לאחרונה סניפים רבים, בירושלים, בבאר שבע, בת ים וראשון לציון. בסוף יוני נפתח סניפים גם בחולון ובגן העיר בתל אביב. נכנסנו לערים שלא היינו בהן. הציבור אוהב את מה שאנחנו מביאים ואנחנו מקבלים פידבקים מצוינים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים