שתף קטע נבחר

זארה החלה למכור אונליין בישראל - כרגע רק באפליקציה

הרשת פתחה הבוקר את האפליקציה שלה לקניות אונליין למשתמשי אפל בלבד, ומשעות הערב - נפתחה האפליקציה גם למשתמשי אנדרואיד. ניתן לקנות דרכה בגדים לנשים, ילדים וגברים. עדיין חסרות מידות ואי אפשר לקנות בפייפאל. צרכנית: "מכה לקניונים, זארה זו אחת הסיבות המרכזיות שאני מגיעה לקניון"

פרסום ראשון: רשת האופנה זארה השיקה היום (ד') מכירות אונליין בישראל . למרות שההשקה הרשמית היא מחר, האפשרות לקנייה דרך האינטרנט נפתחה כבר הבוקר רק דרך אפליקציית זארה ורק עבור משתמשי אייפון. במהלך היום נפתחה האפשרות גם לחלק ממשתמשי אנדרואיד, כשמשעות אחר הצהריים המאוחרות האפליקציה נפתחה לכולם וכבר נרשמו רכישות רבות, על פי גורמים בשוק. מחר תשיק חברת גוטקס, זכיינית זארה בישראל, את אתר האינטרנט המכירתי של זארה באופן רשמי.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

זארה תשיק אתר מכירות אונליין בישראל

בקשה לייצוגית נגד זארה: לקוחות לא יכולים להחזיר פריטים לחנויות בלי קבלה

הרוכש המיועד של מתאים לי: "הרשת תהיה בית לנשים אמיתיות"

 

כרגע, האפליקציה מציגה בגדי נשים, גברים וילדים של המותג זארה בלבד. לזארה יש מותגים נוספים שהיא מתכוונת למכור אונליין, בין היתר, פול אנד בר וברשקה. לחברה יש גם תוכניות למכור את מוצרי זארה הום (מותג פריטי הבית של החברה) באינטרנט וכמו כן, היא מתכוונת ליבא קולקציות ביגוד בלעדיות לאתר.

 

   (צילום: מירב קריסטל)
רשת זארה החלה למכור אונליין בישראל(צילום: מירב קריסטל)

עלות השילוח: 30 שקל, חינם בקנייה מעל 199 שקל. זאת לעומת בארה"ב, שם משלוח עולה 4.95 דולר - כלומר זול מישראל והוא חינם בקנייה מעל 50 דולר ומסופק תוך 5-3 ימי עסקים.

 

יש גם אפשרות לאסוף מ-10 חנויות של זארה ברחבי הארץ בלבד מתוך 25 חנויות קיימות (בין היתר, כל חנויות תל אביב, גרנד קניון חיפה, אשדוד, חדרה, רננים, קניון הנגב ואילת). ניתן גם לקבל משלוח לתיבת מסירה (של UPS) בעלות של 15 שקל. זמני האספקה למשלוח: 6-3 ימי עסקים - זמן ארוך מהסטנדרט שהכתיבו אתרים כמו טרמינל X בשוק הישראלי. באפליקציה יש גם צ'אט שירות לקוחות, בנוסף לטלפון ומייל. המשלוחים נעשים דרך UPS וחברת השליחויות תפוז.

 

יש כבר הזמנה הראשונה; "מכה לקניונים"

רעות לונברג, מנהלת קהילת "רעות תקני לי" בפייסבוק, שמה לב שאפשרות הקנייה נפתחה באפליקציה הבוקר. "ערכתי כבר הזמנה של בגדי ילדים, נראה לי שאני הקונה הראשונה בארץ באפליקציה", סיפרה ל-ynet. "נכתב לי שהיא תגיע תוך 6-3 ימי עסקים ונתבשרתי שהמשלוח יגיע עד יום שני.

   (צילום מסך)
האפליקציה היא כולה בעברית והיא העתק של האתרים בחו"ל ונראית מצוין" (צילום מסך)
 

לדבריה, "האפליקציה היא כולה בעברית והיא העתק של האתרים בחו"ל ונראית מצוין. יחד עם זאת, חסרות מידות ואי אפשר לראות את פריטי המשלוח בסל רק רגע לפני שמשלמים ואחרי שהכנסתי מספר כרטיס אשראי. בנוסף אין אפשרות לקנות בפייפאל. למרות נקודות התורפה האלה - זו בשורה צרכנית אדירה ומכה לקניונים כי זו אחת הסיבות המרכזיות שהביאו אותי לקניון - זארה. כמובן שזה תלוי בתפקוד האתר וכמה סחורה תהיה בו".

 

 

רשת זארה, שנוסדה בספרד ב-1975, מחזיקה חנויות אונליין ב-202 שווקים. הקולקציות שלה נמכרות ביותר מ-7,000 חנויות פיזיות שפועלות ב-96 שווקים. היא מחזיקה גם במותגים פול אנד בר, מאסימו דוטי, ברשקה, Stradivarius, Oysho, זארה הום ו-Uterqüe.


פורסם לראשונה 15/05/2019 10:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: מירב קריסטל
סניף זארה
צילום: מירב קריסטל
מומלצים