שתף קטע נבחר

שביט: "אפשר לסכם את העונה כאן כזוועתית"

מאמן בני סכנין, שכבר ירדה ליגה, רוצה לסיים בטעם טוב מול קרית שמונה ועל הדרך להוכיח ספורטיביות: "רוצים לנצח ואפילו לגרום לטלטלה מסויימת בטבלה". איהאב גנאים וסארי פלאח יחזרו לסגל

בני סכנין תפרד הערב (ראשון, 20:30) באופן רשמי מליגת העל לאחר 12 שנים במשחק מול עירוני ק"ש שעדיין נאבקת על מקומה. בסכנין, שרוב אנשיה ושחקניה נמצאים בימים אלה בצום הרמאדן (שייצא ב-19:30), הבהירו כי למרות הקושי השחקנים יעלו למשחק ב"שיא הרצינות והנחישות".

 

לטבלת ליגת העל

 

"החום הכבד והעובדה שיש בינינו כאלה שיהיו בצום יכולה להוות תירוץ, אבל לא לנו. מוטב שבקרית שמונה לא יבנו על זה. העונה עשינו מספיק טעויות שהובילו אותנו לתחתית הליגה ולאחר מכן לירידת ליגה. נעשה כל שביכולתנו לסיים את העונה לפחות עם טעם מתוק של ניצחון", אמר שחקן במועדון.

 

אלדד שביט (צילום: ראובן שוורץ)
שביט. "רוצים לנצח"(צילום: ראובן שוורץ)

 

בניגוד להתנהלותו בדרך כלל, המאמן אלדד שביט טרם פרסם את הסגל למשחק על מנת לנסות ולשמור על דריכות. שביט צפוי לעלות במערך של שלושה בלמים ויחסר בסגל את הקפטן חאלד חלאיילה ואת החלוץ מוחמד גדיר הפצועים. איהאב גנאים חוזר אחרי עונש הרחקה וסארי פלאח חוזר לאחר פציעה.

 

המאמן התייחס למצב המועדון: "כשסגרו איתי את החוזה ביקשו שאחדש פה אנרגיות ואני חושב שברמה המעשית די הצלחתי בזה. אבל אם לא התחברו לזה תוצאות גם זה חולף. כל מי שהיה השנה בבני סכנין מסמן לעצמו אכזבה גדולה ואפילו כישלון. אין מה להסתתר ולהתייפות, אנשים לא טיפשים. אפשר לסכם את העונה כאן כזוועתית".

 

אצילי מול סארי פאלח (צילום: עוז מועלם)
פאלח. חוזר מפציעה(צילום: עוז מועלם)

 

על המשחק הערב הוסיף: "התכוננו באופן רגיל. אותנו לא מעניין מה קורה בק"ש, פ"ת או אשדוד. אנחנו עובדים בבני סכנין וצריך לסיים בכבוד ולנצח ואפילו לגרום לטלטלה מסוימת בליגה רק בשביל לצאת ספורטאים ולכבד את עצמינו. אין לנו רצון להוריד את ק"ש ליגה, אלא יש לנו פשוט רצון לנצח ולהרגיש טוב עם עצמנו".

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, מארון גנטוס, עמנואל אמבולה, עטאא ג'אבר, איהאב גנאים, מהראן ראדי, ישראל זגורי, שלומי אזולאי ואברהים שאייבו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים