שתף קטע נבחר

חברה בע"מ: 0:1 חשוב למנצ'סטר סיטי על לסטר

וינסנט קומפאני, בבעיטה אדירה מ-30 מטר היישר לחיבורים, החזיר את פפ גווארדיולה למקום הראשון כשנותר מחזור אחד לסיום העונה הדרמטית באנגליה. מאמן האורחים, ברנדון רוג'רס, לא הצליח לעזור לליברפול

זה לא היה קל, אפילו מלחיץ, אבל מנצ'סטר סיטי הצליחה לנצח את לסטר 0:1 בזכות בעיטה מדהימה של וינסטנט קומפאני בדקה ה-70 וחזרה למקום הראשון בטבלה – 90 דקות לסיום העונה.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

השחקנים של פפ גווארדיולה לא נראו טוב ברוב שלבי המשחק, לסטר הסתגרה טוב בהגנה ויצאה למתפרצות, אבל בעיטה אחת של קומפאני קבעה כי ניצחון של סיטי במחזור הבא על ברייטון ייתן לה אליפות. מנגד, ליברפול תארח את וולבס ותקווה להפסד של הסיטיזנס. במקרה שסיטי תסיים בתיקו, ליברפול צריכה ניצחון כדי לקחת אליפות.

 

פפ גווארדיולה (צילום: רויטרס)
יחזור לפסגה? גווארדיולה(צילום: רויטרס)

 

ברנדון רוג'רס, שאימן את ליברפול שלוש שנים, ניסה בכל כוחו לעזור לקבוצתו לשעבר אך לא הצליח.

 

ברנרדו סילבה מבואס (צילום: AFP)
ברנרדו סילבה מבואס(צילום: AFP)

 

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, אולקסנדר זינצ'נקו, איימריק לאפורט, וינסנט קומפני, קייל ווקר, פרננדיניו, אילקאי גונדואן, דויד סילבה, פיל פודן, ברנרדו, סרחיו אגוארו.

 

לסטר: קספר שמייכל, בן צ'ילוול, הארי מגווייר, ג'וני אוונס, ריקרדו פריירה, ווילפרד אנדידי, חמזה צ'ודהורי, יורי טילמנס, מארק אולברייטון, ג'יימס מדיסון, ג'יימי וארדי.

 

מהלך המשחק

דקה 47': אחרי מחצית ראשונה חלשה, סיטי עלתה בטירוף למחצית השנייה וברנרדו סילבה ניסה את מזלו בבעיטה אלכסונית מהשער, אך היא יצאה החוצה.

 

סרחיו אגוארו מבואס (צילום: AFP)
סרחיו אגוארו. לא הצליח להבקיע(צילום: AFP)

 

70': 0:1 לסיטי! וואו, וואו, וואו! איזה שער אדיר של וינסנט קומפאני בבעיטה אדירה מ-30 מטר ישר לחיבורים. אולי זה יהיה שער האליפות.

 

וינסנט קומפאני חוגג (צילום: רויטרס)
וינסנט קומפאני חוגג עם חבריו(צילום: רויטרס)


פורסם לראשונה 06/05/2019 22:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
וינסנט קומפאני
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים