יום שבת, 18.05.2024 שעה 22:53

בעקבות המצב הביטחוני: אשדוד לא תארח בביתה

כדוריד: אחרי שהקבוצה מעיר הנמל עלתה ל-1:2 בסדרה מול הפועל ראשון לציון, ההסלמה בדרום לא תאפשר את קיום המשחק בעיר, שצפוי להיערך בבית מכבי

|
הפועל אשדוד (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
הפועל אשדוד (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

הפועל אשדוד לא תקיים ככל הנראה בעירה את משחק הבית מחר (שני) במסגרת חצי גמר הפליאוף בליגת ווינר מול האלופה המכהנת הפועל ראשל"צ. באשדוד בדקו בשעות האחרונות אופציות לארח את המשחק המכריע, הרביעי בחצי הגמר, שבו היא מוליכה 1:2, מסתמן כעת שהוא יתקיים ב'בית מכבי' בראשל"צ ב-19:30. באשדוד ביקשו לקיים הערכת מצב סופית עד מחר בשעה 14:00, במידה וגורמי הביטחון יאפשרו לקיים את המשחק בכל זאת באולם הביתי במקיף ט'. יו"ר הקבוצה עופר קושמרו: "אנו קשובים להוראות פיקוד העורף וחווים את המצב הלא נוח. אם צריך נקיים את המשחק בראשל"צ. אין לנו רצון וכוונה לדחות את המשחק למועד אחר".

אשדוד בחדר הממוגן במהלך האימון

במקביל, באיגוד הכדוריד דחו מספר משחקים של קבוצות מהדרום (בהם משחק חצי גמר גביע המדינה לנערים בין מכבי דימונה להפועל ראשל"צ שתוכנן להתקיים בסביון, משחק בוגרים של קבוצת המשנה של הפועל אשדוד במסגרת הליגה הארצית בערד, ומשחקים נוספים של קבוצות צעירות).

יותם טל מהפועל אשדוד בנחלת יהודה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד) יותם טל מהפועל אשדוד בנחלת יהודה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

סדרות חצי גמר הפלייאוף מגיעות כאמור אל המשחק הרביעי, שייערך בשתיהן ביום שני (19:30). ניצחון של הפועל SP אשדוד, וחוץ של מכבי סרוגו ראשל"צ – יעלו את השתיים אל סדרת הגמר. האלופה המכהנת כאמור נמצאת על סף הדחה אחרי ההפסד הביתי הצורב ביום שישי – 34:26. הפועל ראשל"צ לא הצליחה להבקיע יותר מ-26 שערים בסדרה.

בסדרה המקבילה, א.ס SGS רמת השרון תארח את מכבי סרוגו ראשל"צ, שמוליכה 1:2 אחרי ה-29:33 ביום שישי. אין ספק שהשינוי הגדול, הוא העובדה שהצהובים עצרו את ההתקפה של השרונים. אחרי 3 משחקים רצופים שהיריבה כבשה ממוצע של כמעט 38 שערים מול הצהובים, הפעם היא נעצרה על 29. 

ירמי סידי ממכבי ראשון לציון מול חן פומרנץ מרמה"ש (חן קלדרון)ירמי סידי ממכבי ראשון לציון מול חן פומרנץ מרמה"ש (חן קלדרון)

מלכי השערים בסדרות - חן פומרנץ עם 26 שערים מ-41 ניסיונות (6 מהשערים בפנדלים), ולדי קופמן עם 24 שערים (כולם מהשדה) מ-32 ניסיונות. מילאן פאבלוביץ' מרמה"ש עם 23 כיבושים (כולם מהשדה) מ-34 ניסיונות (20 מהם בשני המשחקים האחרונים), גיל פומרנץ 20 שערים מ-31 (שער אחד בפנדל), רסטקו סטויקוביץ' עם 20 שערים (7 מהם בפנדלים), עוז חממי 19 שערים מ-31 (4 בפנדלים). טל הרשקוביץ 17 שערים (11 מהם בפנדלים), גאבור לנגהאנס ואדיר כהן 15 כ"א

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */