הקרב על הגיוס

כך מנצל ליברמן את השואה לניגוח החרדים

איווט ליברמן, הדורש להעביר את חוק הגיוס אליו מתנגדים במפלגות החרדיות, בחר לנצל את יום השואה כדי להסביר מדוע אסור להפוך את הגיוס לצה"ל לנושא במחלוקת (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ערב יום השואה, בוחר יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, לנגח את החרדים, להטיף למען גיוס לצה"ל ובקריאה להשאיר את הנושא מחוץ למחלוקות פוליטיות.

ליברמן, הדורש במסגרת המשא ומתן הקואליציוני לאשר בקריאה שנייה ושלישית את חוק הגיוס אותו גיבשו במשרד הביטחון בתקופת כהונתו כשר במשרד.

החוק לא קודם, בעקבות התנגדות המפלגות החרדיות, הדורשות גם כעת להכניס שינויים בנוסח הצעת החוק, לפני העלתה להצבעה סופית.

בפוסט שפרסם הערב (רביעי) אביגדור ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו, כתב: "היום, ערב יום השואה, ערב בו אנו מתייחדים עם זכרם של 6 מיליון מבני עמנו שנרצחו באכזריות על ידי הצורר הנאצי, חשוב מאוד לזכור, במיוחד בימים בהם האנטישמיות בעולם מרימה את ראשה, שצה"ל חזק הוא תעודת הביטוח של העם היהודי, בארץ ובתפוצות, כי ברגע האמת אין מי שיגן עלינו, חוץ מעצמנו", כלשונו.

"השירות בצה"ל הוא ערך עליון ואם יש נושא כלשהו שסביבו אסור שתהיה מחלוקת - זה הגיוס לצה"ל, שנמצא בלב הקונצנזוס הלאומי הרחב ביותר".

"למען מדינת ישראל ואחדות העם ועל מנת למנוע טרגדיה נוספת בהיסטוריה שלנו אנו חייבים להשאיר את צה"ל מחוץ למחלוקות הפוליטיות", קרא, תוך שהוא מנצל את זכר השואה לצורך פוליטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר