סוער בטבריה

החרדי הביע תמיכה: "משמים בחרו את רון בן רינה"

דוד וואזנה הצליח לחולל מהומה בישיבת ועדת תכנון ובנייה בעיריית טבריה, ובאופן מפתיע תקף מילולית את חברי הוועדה החרדים והדתיים והביע תמיכה בראש העיר רון קובי. צפו (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

אדם בעל חזות חרדית נכנס אמש (שני) לישיבת ועדת תכנון ובנייה בעיריית טבריה, ובאופן מפתיע תקף מילולית את חברי הוועדה החרדים והדתיים והביע תמיכה בראש העיר רון קובי.

"רבותי, רון נבחר פה וכל התושבים רוצים פה אחדות", אמר לנוכחים, "אני באתי כיו"ר ועד בנק ישראל וכפעיל ציבורי, לא בכיס של אף אחד הגיע הזמן. נמאס לנו, העיר עם יתושים, אין תקציב. רבותי, אנחנו רוצים אחדות, לא בכיס של דרעי ולא של אף אחד, ובעזרת השם הוא עזר עכשיו בכמה עניינים. אני יביא את המגפון של ועד העובדים תראה מה שיהיה פה".

הוא פנה לחברי האופוזיציה ואמר: "הרסתם את העיר! תינוקות של בין רבן סובלים למטה, ואתם רבים על כסאות. טרבלסי גם אתה תרגע - דברתי עם סמוטריץ' ואתה מתסיס את העיר, הגיע הזמן לעשות אחדות".

בירור קצר העלה כי הפעיל הוא דוד וואזנה, שהיה בעבר יו"ר ועד עובדי בנק ישראל בירושלים ובבחירות לראשות עיריית ירושלים הוא תמך במועמד עו"ד אבי סלמן.

לשאלתינו מה לו ולטבריה הוא מגלה: "יש לי הרבה משפחה וחברים בטבריה באתי לישיבת מועצה עם חברים טבריינים שאכפת להם. ישבתי עם רון קובי ואנחנו מכירים שנים, הוא אדם מתוק, הערתי לו גם על חלק מהדברים ובגללי הוא התחיל גיזום של העיר למנוע יתושים. אני קורא לו למנות סגנים בשכר וכך תהיה לו קואליציה".

דוד וואזנה אומר כי הוא חיבר בין רון קובי לבצלאל סמוטריץ'. לדבריו, "הוא דיבר איתו בטלפון שרפאל טרבלסי פועל ההיפך מהדרך של הרב קוק זצ"ל שאמר לקרב ולא להרחיק. רון קובי רוצה לחתום על סטטוס קוו כמו ניר ברקת בדיוק".

ראש עיריית טבריה רון קובי אומר ל'כיכר השבת' כי "דוד ווזאנה איש ישר, וטוב שיש אנשים כאלה שרואים את מעלות חברם. יש הרבה אנשים במדינה שרוצים לחבר ולפעול לאחדות בטבריה וכולם ברוכים!".

רפאל טרבלסי מסר בתגובה לטענות של דוד וואזנה כלפיו כי "טובת טבריה בלבד עומדת מול עיניי ולא אינטרסים זרים. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר