שתף קטע נבחר

אנצ'לוטי: "הגיע לנו לנצח, טרי קפטן מושלם"

מנג'ר צ'לסי חגג אחרי ה-0:2 על ארסנל והגן על הקפטן, שהודח מתפקידו בנבחרת אנגליה: "יש לו מנטליות חזקה, הגישה שלו פנטסטית והמנהיגות שלו חשובה עבורנו"

צ'לסי על הגובה. שחקניו של קרלו אנצ'לוטי מאושרים אחרי שניצחו ב'סטמפורד ברידג'' 0:2 את ארסנל, שמרו על המקום הראשון בטבלת הפרמיירליג והרחיקו את יריבתם (מדורגת במקום השלישי) תשע נקודות מהפיסגה.

 

כובש הצמד, דידייה דרוגבה, חגג: "ארסנל שיחקה היטב ואנו מאוד מרוצים משני השערים האלה". על פרשת ג'ון טרי: "עברנו שבוע מאוד קשה והשתדלנו להתרכז במשחק. אנחנו חייבים להישאר מלוכדים ולהתמקד בהשגת המטרות שלנו. הכי חשוב שאנחנו בראש הטבלה".  

 

המאמן קרלו אנצ'לוטי התייחס להדחתו של טרי מתפקיד קפטן נבחרת אנגליה: "הוא קפטן מושלם עבור צ'לסי. לקפטן שלי יש גישה פנטסטית. הוא עושה עבודה טובה מאוד בכל משחק והמנהיגות שלו חשובה מאוד עבור הקבוצה. הוא תמיד שולט במשחק ויש לו מנטליות חזקה.העניין של תפקיד הקפטן בנבחרת אנגליה אינו בסמכותי ואני לא רוצה לשפוט את ההחלטה הזו".

 

על משמעות הניצחון: "ארסנל עדיין יכולה לזכות בתואר. זה תלוי בתוצאות המשחקים של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אבל אני לא בטוח שההמשך יהיה מירוץ של שני סוסים. הגיע לנו לנצח, השער השני של דרוגבה היה יוצא מהכלל והשחקנים גם עשו עבודה הגנתית מצויינת".


ג'ון טרי וסמיר נאסרי (צילום: גטי אימג'ס) 

 

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר: "קשה לי לעכל את ההפסד הזה, כי הרגשנו שהיינו טובים יותר בחלקים נרחבים של המשחק. אני מאוד גאה על ההופעה שלנו,. התגוננו היטב והגענו למצבים שיכלו להיות פנדלים, אבל לא היינו מרוכזים מספיק כאשר ספגנו את השערים. חוץ מזה, לא הצלחנו להבקיע, כך שזה לא יכול להיות מספיק".

 

על המצב של קבוצתו בטבלה אמר המנג'ר הצרפתי: "כמובן שאנחנו האאוטסיידים עכשיו, אבל נילחם עד היום האחרון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דרוגבה וגאלאס
צילום: GettyImages image bank
מומלצים