סוף יציאת מצרים: דובר רשות שדות התעופה הודיע היום (שבת) כי מסוף טאבה נערך לסיום "מבצע פסח" בו כ-110,000 ישראלים וזרים חצו את הגבול למצרים ונכנסו חזרה לישראל. "מסיום הבחירות ה-10.4 ועד הבוקר, כ-60,028 אלף אנשים (והדסה אחת) חצו מישראל למצרים דרך מעבר בגין" - לשון ההודעה שנמסרה מטעם רשות שדות התעופה, לאחר שגם שם לא נרגעו מהריאיון עם הדסה בניזרי ב"מהדורה ראשונה" שכבש את הרשת

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

על פי הנתונים של רשות שדות התעופה, היום העמוס ביותר במעבר למצרים היה ביום ראשון ה-21.4 אחרי שבערב ליל הסדר כ-8,266 אנשים חצו את הגבול מישראל.

מסיום הבחירות, נכנסו לישראל בסך הכל 48,684 בני אדם והיום העמוס ביותר היה ביום רביעי ה-24.4 "אז נכנסו לישראל 7262 אנשים (והדסה אחת)" - כך נכתב בהודעה, באזכור שני להדסה. בהנהלת המסוף נמסר כי על פי ההערכות, עד מחר בערב ייכנסו לישראל אחרוני הנופשים שמספרם עומד על כ-11 אלף איש.

מעבר טאבה, (ארכיון) (צילום: נתי שוחט, פלאש 90, חדשות)
מעבר טאבה, (ארכיון) | צילום: נתי שוחט, פלאש 90, חדשות

"מסוף בגין נערך לימי הפסח העמוסים בהוספת טכנולוגיות ואולם נכנסים עם יותר מכונות לשיקוף לכבודה וצוותים מתוגברים", נמסר מרשות שדות התעופה והנהלת המסוף. "אנו מברכים את עמם ישראל בברכת 'תברחו וסתעדו'".

נוסח ההודעה מראה כי אפילו ברשות שדות התעופה לא נשארו אדישים להדסה בניזרי שהפכה לכוכבת בעקבות ריאיון שהעניקה ב"מהדורה ראשונה" עם עופר חדד, שבו סיפרה כי היא בדרכה לביקור הראשון שלה בסיני.

אחרי שכבשה את הרשת, במעמדה החדש, היא תיעדה מתוך המלון בדהב כשהיא נתקלת בישראלים שמזהים אותה מהריאיון ומבקשים להצטלם סלפי. "ירדתי לחדר אוכל לארוחת ערב במלון, התחברתי לוויי פיי ואז הצפה", היא משחזרת. "הטלפון שלי פשוט קרס. פסיכי, פשוט מטורף. פתאום הבנתי מה הריאיון הקטן, המקרי ו'המסכן' הזה חולל. מטורף, פשוט טירוף".

התגובות לריאיון היו מעורבות, עם גולשים שפירגנו על הפיכתה לכוכבת בן רגע ואחרים שטענו שהריאיון היה משוחק מדי. "כן, התגובות היו בהחלט מעורבות", אומרת הדסה. "היו יותר תגובות חיוביות מאשר תגובות שליליות. זה לא כל כך מעניין אותי. אני ממש לא עוברת לקרוא טוקבק אחרי טוקבק. יותר בטן גב. וכמו תמיד, יש תגובות לכאן ולכאן. אז מה? למי אכפת?".