שתף קטע נבחר

סנוקר: וויליאמס נשלח לבית החולים, רוברטסון ברבע הגמר

בתום הסשן הראשון בשמינית הגמר (3:5 לדייויד גילברט), אלוף העולם חש כאבים בחזה, נלקח לבית החולים אך הבטיח להופיע להמשך המשחק. הכוכב האוסטרלי הביס 6:13 את שון מרפי. סלבי מפגר 9:7 מול גארי ווילסון

אירוע חריג באליפות העולם בסנוקר. האלוף המכהן מארק וויליאמס נלקח לבית החולים בתום הסשן הראשון של משחק שמינית הגמר מול דייויד גילברט אחרי שסבל מכאבים בחזה. עם תום הסשן, במצב של 3:5 לטובת גילברט, וויליאמס חש ברע וניגש לרופא באולם – שהמליץ לו להגיע לבית חולים. וויליאמס הגיע לבית החולים מלווה באשתו ובבנו והספיק כבר לצייץ משם.

 

"לא יכולתי לסבול את כאבי החזה יותר, אני עשוי להיות פה זמן ממושך. הרופא הבהיר לי שלא מדובר חלילה בבעיה בלב". וויליאמס אף הבטיח בטוויטר להופיע להמשך המשחק מול גילברט היום ב-12:00.

 

מארק וויליאמס (צילום: getty images)
הבטיח לסיים את המשחק. מארק וויליאמס(צילום: getty images)

ניל רוברטסון (37) הוא שחקן הסנוקר בכושר הטוב ביותר בעולם כיום – והוא גם השחקן הראשון שמעפיל לרבע גמר אליפות העולם. הכוכב האוסטרלי הביס ללא בעיות מיוחדות 6:13 את שון מרפי והבטיח את מקומו במעמד רבע הגמר בפעם השביעית בקריירה.

 

רוברטסון התחיל את היום ביתרון 3:5, והגדיל את הפער ל-6:10 בסשן השני. הסשן השלישי הערב כבר היה מופע בהשתתפות צד אחד, עם ברייקים של 120, 88 ו-95, רוברטסון לא נתן למרפי שום סיכוי לחזור למשחק – וסגר סיפור במהרה. "זו הייתה דרך נהדרת לסיים את המשחק", אמר רוברטסון, "אני משחק בחופשיות, זה משהו שיותר קל להגיד מלבצע, אבל אני מרגיש שזה מה שאני עושה כרגע. תמיד יהיו רגעים מלחיצים כי כספורטאי אני רוצה לנצח. תשאלו את הבן שלי – כשאנחנו משחקים מונופול או שבץ-נא אני שונא להפסיד, אפילו לו. אני הופך את הלוח אם אני מפסיד. אבל בהיבט הרחב יותר, מבחינתי אני רוצה לצאת ולהופיע עבור הקהל, לקוות שהם ייהנו ממשחק מעולה ולייצר ברייקים גדולים בשבילם. אני אוהב לנצח, אין ספק, אבל אני מנסה רק להתמקד בלשחק טוב – וזה עובד". רוברטסון ימתין ברבע הגמר למנצח במשחק בין סטיוארט בינגהאם וג'ון היגינס.

 

ניל רוברטסון בפעולה (צילום: getty images)
בכושר נהדר. ניל רוברטסון(צילום: getty images)

 

מרפי: "רוברטסון היה יותר מדי טוב, הוא שיחק טוב מדי, משחק ההגנה שלו היה טוב מדי,

המשחק הטקטי שלו היה חכם מדי, אם הוא ימשיך ככה אפשר כבר להכין את המחרטות, השם שלו יהיה כתוב על הגביע. שיחקתי טוב במשחק הראשון באליפות, וזה נותן לי קצת ביטחון לקראת העונה הבאה".

 

מארק סלבי, שלוש פעמים אלוף העולם בחמש השנים האחרונות, עובר עונה לא טובה והיא עלולה גם להסתיים בקול צורם – אם לא יתעשת במהרה. סלבי מפגר 9:7 מול גארי ווילסון שהעפיל לאליפות מהמוקדמות, ויצטרך לנצח שישה מתוך תשעת המשחקונים שנותרו לכל היותר, כדי להפוך את הקערה ולנצח. ווילסון למרות חוסר הניסיון שלו במעמד הזה, הציג עצבי פלדה כשבפיגור 7:6 ניצח בשלושה משחקונים ברציפות עם ברייקים של 97, 115 ו-78 נקודות. המשחק בין השניים יושלם היום ב-12:00.

 

סטיבן מגווייר מוביל 7:9 על ג'יימס קייהיל שהדהים את רוני אוסאליבן בסיבוב הראשון. קייהיל נלחם וחזר מ-7:4 ל-7:7, אבל ברייקים של 83 ו-121 העניקו למגווייר את היתרון לקראת הסשן האחרון היום ב-16:30.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
מארק וויליאמס
צילום: gettyimages
מומלצים