אותרה גופתו של הצעיר שנכנס לכנרת ונעלם - סרוגים

אותרה גופתו של הצעיר שנכנס לכנרת ונעלם

כוחות חילוץ והצלה רבים פתחו בחיפושים אחר צעיר כבן 18 מאזור מרכז הארץ שנכנס לכנרת בחוף שאינו מוכרז סמוך לחוף שיקמים ומאז נעלמו עקבותיו. לפני זמן קצר אותה גופתו במימי הכנרת

author-image
אותרה גופתו של הצעיר שנכנס לכנרת ונעלם
  (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות חילוץ והצלה רבים פתחו הבוקר (חמישי) בחיפושים אחר צעיר כבן 19 מירושלים הארץ שנכנס לכנרת בחוף שאינו מוכרז סמוך לחוף שיקמים ומאז נעלמו עקבותיו. לפני זמן קצר אותה גופתו במימי הכנרת.

כוחות שיטור ימי כנרת בשיתוף מתנדבי משטרת ישראל של יחידת צוללים צפון ערכו סריקות וחיפושים משעות הבוקר. לפני זמן קצר יחידת צוללים צפון ושיטור ימי כנרת שסרקו במים בסמוך לחוף שקמים איתרו גופת צעיר ומשו אותה מן המים. מותו נקבע במקום ע"י מד"א. גופת המנוח שוחררה לקבורה

ממד"א נמסר: "בשעה 11:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על צעיר שנמשה מהכנרת לאחר שטבע ונעדר משעות הבוקר. פאראמדיקים של מד"א מדווחים על צעיר כבן 18 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

פאראמדיק מד"א יועד פרץ סיפר: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עם קבלת האירוע כוחות משטרה גדולים הכוללים שיטור ימי, מסוק, יחידת מתנדבי צוללים צפון של המשטרה, פרשים, חוקרים וכוחות רגליים החלו בחקירת האירוע.

(צילום: דוברות המשטרה)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אתם מתומתמים ומפליצים...
| 26-04-2019 10:04
אתם מתומתמים ומפליצים