אסון קשה

טרגדיה בכנרת: בחור הישיבה שנעדר נמצא ללא רוח חיים

כוחות החילוץ וההצלה ערכו היום חיפושים נרחבים אחר צעיר כבן 18, שנעדר סמוך לחוף השיקמים שבכנרת, אך כעבור מספר שעות נמצא גופתו של הבחור אריאל קוסלבסקי ז"ל מירושלים (דיין אמת)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ' בניסן תשע"ט | 25.04.19
(צילום: דוברות המשטרה, פייסבוק; וידאו: איחוד הצלה)

הבוקר (חמישי) התקבלה הודעה על צעיר חרדי, כבן 18, תושב ירושלים, שנראה נכנס לכנרת בחוף שאינו מוכרז (סמוך לחוף שיקמים) ומאז נעלמו עקבותיו. מאוחר יותר נמצאה, למרבה הצער, גופתו ללא רוח חיים.

הלוויתו של הבחור אריאל קוסלבסקי ז"ל, בן ה-18, תלמיד ישיבת ברסלב בביתר עילית ותושב שכונת רמות בירושלים, תערך עוד לפני כניסת החג, בשעה 16:00, בהר המנוחות בירושלים.

הבחור אריאל קוסלבסקי ז"ל

כוחות שיטור ימי כנרת ערכו סריקות נרחבות לאיתור הצעיר, יד עם מתנדבי משטרת ישראל של יחידת צוללים צפון שהם אלו שמצאו את הגופה.

פאראמדיק מד"א יועד פרץ סיפר: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

גם האמבולנס הימי של איחוד הצלה היה בזירת הטביעה בכנרת וערך סריקות במקום הטביעה באמצעות סונאר ימי המותקן באמבולנס הימי.

האמבולנס הימי מצוייד גם בסונאר שמסוגל לסרוק את קרקעית הכנרת במבצעים לאיתור רוחצים שטבעו, ציוד שחסרונו ניכר במקרי הטביעה האחרונים במי הכנרת. הסירה נתרמה על ידי קרן מיינג'ר האמריקאית ועלותה כ-200 אלף דולר.

(צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר כי "עם קבלת האירוע כוחות משטרה גדולים הכוללים שיטור ימי, מסוק, יחידת מתנדבי צוללים צפון של המשטרה, פרשים, חוקרים וכוחות רגליים החלו בחקירת האירוע.

"לפני זמן קצר יחידת צוללים צפון ושיטור ימי כנרת שסרקו במים בסמוך לחוף שקמים איתרו גופת צעיר ומשו אותה מן המים. מותו נקבע במקום ע"י מד"א. הליך זיהוי הגופה התבצע מול נציג המשפחה והוברר כי מדובר בגופת הנעדר עליו דווח כבן 19 מירושלים. גופת המנוח שוחררה לקבורה. משתתפים בצער המשפחה".

בשנה האחרונה היו לפחות שלושה מקרי טביעה למוות בימי הכנרת, שניים של נערים ואחד של ילדה כבת 4.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר