י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יתאחדו?

לראשונה מאז הבחירות: כחלון ונתניהו ייפגשו

יתאחדו? בשעות הקרובות יפגוש ראש הממשלה בנימין נתניהו את יו"ר כולנו השר משה כחלון • מדובר בפגישתם הראשונה שמתקיימת מאז תוצאות הבחירות האחרונות

לראשונה מאז הבחירות: כחלון ונתניהו ייפגשו
נתניהו וכחלון צילום: פלאש 90

לאחר שלא שוחחו קודם הבחירות ומאז תוצאות הבחירות - בשעות הקרובות (חמישי) יפגוש ראש הממשלה בנימין נתניהו את יו"ר כולנו השר משה כחלון.

השניים צפויים להיפגש בשעות הבוקר בביתו של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה, וזו תהיה הפגישה האחרונה של נתניהו עם ראש מפלגה. בכך יסיים את סבב הדיונים עם ראשי המפלגות שקודם פתיחת המו"מ.

בפגישה צפויים השניים לדון בחיבור פוליטי בין הליכוד לכולנו לסיעה אחת, שתהפוך לסיעה הגדולה בכנסת; בליכוד העלו את ההצעה מיד עם תוצאות הבחירות - אולם כחלון טרם התייחס לעניין.

כחלון דורש כתנאי לכניסה לקואליציה את תיק האוצר, למרות שמפלגתו זכתה בחמישה מנדטים בלבד; בליכוד העלו הצעה כי כחלון יכהן כשר החוץ, אך גורמים בסביבתו אמרו בימים האחרונים כי כחלון יסרב להצעה.

כאמור, לאחר פגישת נתניהו-כחלון - יחלו באופן מעשי שיחות המו"מ; כאשר כבר ביום הראשון צפויים חברי צוות המו"מ מטעם הליכוד, שבראשה עומד השר יריב לוין, להיפגש עם המפגלות - עימם ידונו על כניסה אפשרית לקואליציה; ובהם: ש"ס, יהדות התורה, איחוד מפלגות הימין, כולנו וישראל ביתנו.

בנימין נתניהו משה כחלון קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד