י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שוב סוער באלעד

ניסיון ביטול האירוע; החוזה שהופר והכינוס המתוכנן של ראשי ש"ס

כמה ימים אחרי הדרמה הקואליציונית שהתחוללה באלעד ובה נציג 'דגל' מונה לבדו כסגן ראש עיר והותיר מאחור את נציגי ש"ס. הסערה נמשכת, לטענת יו"ר ש"ס המקומי, גורמים פוליטיים ניסו לטרפד את אירוע המימונה המתוכנן, בהשתתפות נשיא המועצת, אריה דרעי והנהגת התנועה

ניסיון ביטול האירוע; החוזה שהופר והכינוס המתוכנן של ראשי ש"ס
דרעי, פרוש וקריספל צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לאחר הדרמה שהתחוללה בערב חג הפסח, בעקבות המו"מ הקואליציוני בעיר שנבלם שוב ברגע האחרון, כשלטענת אנשי ש"ס, הסיכומים עימם הופרו על ידי ראש העיר. הנהגת ש"ס תגיע בשבוע הבא לכינוס ענק בעיר אלעד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בחגיגות המימונה המרכזית, אך בש"ס מציינים כי לא במקרה נבחר מיקום האירוע באלעד אלא כדי ללכד ולחזק את בני הקהילה המקומית.

באירוע צפויים להשתתף נשיא המועצת הגר"ש כהן, זקן חברי המועצת הגר"ש בעדני, הראשון לציון הגר"י יוסף לצד רבני העיר, חברי תנועת ש"ס בראשות השר אריה דרעי כאשר על פי התכנון, במהלך האירוע יתייחסו הנואמים בדבריהם גם למצב הפוליטי בעיר.

אך לא הכל התנהל באופן חלק. יו"ר ש"ס המקומי צוריאל קריספל, מספר ל'בחדרי חרדים' על הדרמה שהתחוללה מאחורי הכינוס, לאחר שאמש נחתם חוזה עם בעלי האולם 'חברון' עבור הכינוס אלא שהוא חזר בו מהסיכום וביקש לבטל את החוזה.

"סגרנו את אולם 'חברון' אתמול, שילמנו מקדמה ואף רשמנו בחוזה שהוא קיבל כסף והכל בסדר וסגור ואין שום בעיה, בצהריים שהתפרסם דבר הכינוס ושאנחנו עושים מימונה פתאום הבעלים חזר בו", מספר קריפסל ל'בחדרי חרדים'.

יו"ר ש"ס המקומי רומז על מערבות פוליטית מאחורי הקלעים כאשר גורמים ניסו לבטל את הכינוס וקריספל מציין: "דבר כזה לא קורא סתם, בפרט אחרי שהדברים נסגרו והוא קיבל כסף אלא אם הוא קיבל הוראה מגבוה".

'בחדרי חרדים' פנה לבעלי האולם וביקש להבין את הנעשה מאחורי הקלעים, בשיחה עמו הוא הכחיש את העניין, "לא יודע על מה מדובר". אך שהוצגנו בפניו את דבר החוזה שנחתם הוא ניתק את השיחה ללא תגובה.

כזכור, ערב חג הפסח דווח על כך ש'דגל' וש"ס הגיעו לסיכומים עם ראש העיר ישראל פרוש על כניסה לקואליציה, לאחר שהעיר סערה במהלך מערכת הבחירות המוניציפליות. אלא שבישיבת המועצה מונה אך ורק אבי שטרן לסגן ראש העיר כשיתר החברים לא מונו כלל.

מטעם ש"ס נמסר אז בתגובה כי, "ההחלטה שהתקבלה במועצת העיר אלעד היא בניגוד לסיכום מוקדם, לפיו הסגנים מש״ס ומ'דגל התורה' ימונו יחד", בש"ס הוסיפו ואמרו כי הם מצרים על כך "שיש מי שבוחר להפר סיכומים ולהמשיך לנסות לגרום מחלוקת בציבור החרדי".

אלעד צוריאל קריספל אבי שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד