נאווה החליטה שהיא תחגוג בת מצווה עם אוריה - סרוגים

נאווה החליטה שהיא תחגוג בת מצווה עם אוריה

אף אחד לא נשאר עם עיניים יבשות כשנאווה סיגלר, בת ה-12 מניו ג'רזי הגיעה לחגוג בת מצווה עם אוריה, בת ה-12 ילדה בעל צרכים מיוחדים במרכז עלה. מירה האם: "קשה להעביר את תחושות התודה במילים"

author-image
נאווה החליטה שהיא תחגוג בת מצווה עם אוריה
  (צילום: בנימין ויסמן)

הכל התחיל כאשר נאווה החליטה במסגרת פרויקט 'מאמצים בת מצווה' של עמותת עלה, שמכנס ילדים עם מוגבלויות ונכויות מורכבות, שלקראת ציון הדרך המשמעותי בגילה, היא תאמץ את אוריה, ותעבור איתה את הדרך עד לחגיגות של כל אחת מהן.

על אף שלא נפגשו מעולם הן החלו לפני מספר חודשים לתקשר דרך סרטונים בווטסאפ. נאווה הייתה מצטלמת ומספרת על עצמה, על ההכנות לבת המצווה ועל הטיולים שלה, ושולחת את זה לצוות של אוריה בעלה, שהראה לה את הסרטונים בקביעות עד שהפכו כמעט לאחיות. כשנאווה החלה לאסוף כסף למימון טיפולי ההידרותרפיה של אוריה ולמיטה חדשה ומיוחדת עבורה, היא אף שיתפה חלק מהסרטונים בפייסבוק וקראה לחבריה להשתתף. היא קיימה מכירת מאפים בביתה והצליחה לגייס כמעט עשרת אלפים שקל עבור אוריה.

לפני כחודש נאווה ואמה דבי הגיעו לארץ, ורגע לפני שעזבה נאווה החליטה שהטיול לא יהיה שלם בלי ביקור אצל אוריה. כשנפגשו הבנות בפעם הראשונה ההתרגשות הייתה רבה ונאווה החליטה שהיא תחגוג את בת המצווה שלה בישראל, יחד עם אוריה.

בעיצומו של חול המועד פסח, בהשתתפות 40 אנשים ממשפחתה המורחבת של נאווה שהגיעו במיוחד מחו"ל, בני כיתתה של אוריה, וצוות מרכז עלה, חגגו הבנות יחד את בת המצווה.

נאווה עלתה לדבר ואמרה בהתרגשות: "תודה לכולם שהגיעו היום לשמוח איתנו ולחגוג עם אוריה ואיתי בת מצווה. אני מתרגשת ושמחה שהכרתי את אוריה, ששלחנו סרטונים ותמונות אחת לשניה, ושזכיתי לחלוק עם אוריה את היום והרגע המיוחד הזה יחד. אני מקווה שנמשיך לשמור על הקשר גם בהמשך. מזל טוב לשתינו!".

קשה להעביר את תחושות התודה במילים

דבי, אמא של נאווה הוסיפה: "אנחנו מתרגשים להיות כאן בעלה ולחגוג את בת המצווה של נאווה ואוריה. אחרי חודשים של שליחת וידאו של נאווה ותמונות של אוריה, חגגנו יחד ופגשנו את המשפחה שלה, וזו הייתה הפתעה מדהימה וחגיגה יפה מאוד. אנו מאוד גאים בנאווה ובהתגייסות שלה, ומודים לכל מי שהיה שותף וגרם לזה לקרות".

מירה, אמא של אוריה: "זה מאוד מרגש להגיע לרגע הזה ולחגוג בת מצווה לאוריה, ובמיוחד לראות את נאווה ואוריה נפגשות וחוגגות כאילו הן מכירות מאז ומעולם. קשה להעביר את התחושות האלו במילים ואת התודה שיש בנו על ההתגייסות של נאווה ומשפחתה לעשות את זה עבור אוריה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ננאווה ואוריה
מיקי | 25-04-2019 7:37
יישר כח.כן ירבו בנות כמו נאוה
ה
חסוי | 28-01-2021 11:24
נכון!!
2
ככה צריכים להראות כתבות הדברים החשובים באמת !
צחי | 26-04-2019 8:57
במקום הפח הגדול ותוכניות פח זבל