נופשים בכינרת (ארכיון) (צילום: רשות הכינרת, חדשות)
נופשים בכינרת (ארכיון) | צילום: רשות הכינרת, חדשות

יום נוסף של שמש, והישראלים כבר מנצלים אותו לטיולים: מאתר החרמון נמסר הבוקר (רביעי) כי לאחר מספר שעות נסגר האתר למבקרים בשל עומס מבקרים ותנועה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

מחדרי הבקרה של רשות הכינרת נמסר כי עקב עומס נופשים, חופי כינר, צינברי, חלוקים לבנון, כורסי ושקמים, כמו גם חניון חוף גופרה, סגורים למבקרים נוספים. בנוסף, צפויים עומסי תנועה בכביש סובב כינרת ובכניסות לחופים, וברשות הפצירו בנהגים לגלות סבלנות ולהישמע להנחיות השוטרים ומכוונים התנועה. ממועצה אזורית חוף אשקלון נמסר כי גם חוף ניצנים נסגר למבקרים, בשל עומס.

אתר החרמון, אתמול (צילום: פלאש 90, רועי אלימה, חדשות)
אתר החרמון, אתמול | צילום: פלאש 90, רועי אלימה, חדשות

החל מהיום ועד לשבת, יוארכו שעות שירותי ההצלה בחופי איגוד ערים כינרת, ויימשכו עד לשעה 19:00 – חוץ מבחוף כינרת, שם הם יפעלו עד לשעה 18:00 בלבד. עד כה הגיעו הבוקר לכינרת כ-12 אלף נופשים, מה שמעלה את מספר הנופשים הכולל מתחילת החג ל-62 אלף.

מטיילים בנגב, (צילום: מאיר אורבך רשות הטבע והגנים, חדשות)
מטיילים בנגב, אתמול | צילום: מאיר אורבך רשות הטבע והגנים, חדשות

מזג האוויר ימשיך להיות נוח לטיולים, כאשר היום תורגש התחממות ניכרת ויהיה שמשי וחם. הטמפרטורות החזויות להיום: בירושלים 23 מעלות, בתל אביב 27, בחיפה 22, בנהריה 24, בקצרין 24, בצפת 20, בטבריה 29, בטייבה 26, ברחובות 27, בבית שמש 26, בים המלח 31, בבאר שבע 29 ובאילת 33 מעלות.

מטיילים בסובב כינרת (ארכיון) (צילום: רשות הכינרת, חדשות)
מטיילים בסובב כינרת (ארכיון) | צילום: רשות הכינרת, חדשות

לקראת סוף השבוע המגמה האביבית רק תימשך. בחמישי יהיה חם ויבש והטמפרטורות רק יעלו לקראת שרב שצפוי בשישי. בשבת נרגיש רק ירידה קלה בטמפרטורות, ובתחילת השבוע הבא תימשך ההתקררות הקלה ויהיה נוח.

השתתף בהכנת הידיעה: תמיר סטיינמן