שתף קטע נבחר

כדורגל נשים: אס"א ת"א מתקרבת לאליפות

שני מחזורים לסיום העונה פתחה מוליכת ליגת העל פער בן שלוש נקודות על פני השנייה, האלופה מ.ס קריית־גת. קרבות גדולים בתחתית

שני מחזורים לסיום העונה פתחה מוליכת ליגת העל בכדורגל נשים אס"א תל־אביב (51 נקודות) פער בן שלוש נקודות על פני השנייה, האלופה מ.ס קריית־גת (48), שאמנם לא שיחקה אתמול (שלישי) במחזור ה־26, אבל לשתיהן 22 משחקים מפתיחת העונה והן לא ייפגשו עד לתום הליגה. זאת לאחר שגברה במגרש האוניברסיטה בעיר 1:2 על מכבי כשרונות חדרה (37) מהמקום השלישי. ורד כהן בדקה ה־31 ושי שדה (73) כבשו לתל־אביביות, כשבתווך הישוותה זמנית לאיו אנדראה (48) החדרתית.

 

החמישית, מחזיקת הגביע מ.כ רמת־השרון (28), ניצחה בגרונדמן, גם היא 1:2, את מכבי חולון (33) מהמקום הרביעי.

 

ורד כהן אס
בדרך לאליפות. שחקניות אס"א(צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

ורד כהן אס
ורד כהן חוגגת את השער הראשון במשחק(צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

 

בבית התחתון טיפסה למקום הראשון (והשישי בכלל), העולה החדשה הפועל באר־שבע (22), שהביסה בשפיים 2:5 את נועלת הטבלה האקדמיה לכדורגל בנות (16). מכיוון שהאקדמיה לא תוכל לגשת למבחנים או לרדת ליגה, רק מי שתזכה בבכורה בפלייאוף התחתון תזכה לשחק בליגה הבכירה גם בעונה הבאה. כך שכרגע שתי הקבוצות הנוספות, השביעית הפועל רעננה (21), רק נקודה פחות מלבאר־שבע, ובנות־נתניה (19) מהמקום השמיני נמצאות בדרך לשם - בהתאמה. הנתנייתיות גברו במגרש הפארק הצפוני 0:1 על רעננה וצימקו מהן את הפער לשתי נקודות.

 

אולם במחזור הסיום הכל יכול להתהפך. באר־שבע תארח את רעננה לקרב על ההישארות, כשתיקו יספיק לדרומיות לממש זאת. אולם הפסד שלהן - שיתן לרעננה עונה נוספת בליגת העל - לעומת ניצחון נתניה במגרשה על האקדמיה, ישלח את נתניה למבחנים בעוד באר־שבע תרד ישירות. זאת מאחר שכשנוצר שוויון בנקודות פונים למאזן הפנימי בין הקבוצות, והוא עומד על שלושה ניצחונות לשרוניות לעומת ניצחון בודד לנציגות בירת הנגב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א
ורד כהן
צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א
מומלצים