כלי תקשורת בסקנדינביה מדווחים כי אנדרס הולך פובלסן, המיליארדר הדני ש-3 מארבעת ילדיו נרצחו בפיגוע הדמים במלון שנגרילה בקולומבו, אושפז גם הוא בבית החולים בעיר.

על פי הדיווח, שגריר דנמרק בהודו אישר כי אחד מבני משפחת פובלסן שנותרו בחיים נפצע וטופל בבית החולים הלאומי בסרי לנקה וכי ככל הנראה מדובר באב המשפחה.

זהותם של הילדים שנרצחו בפיגוע טרם ידועה, ומאז אישר דובר המשפחה את דבר מותם של הילדים, המשפחה מקפידה על נתק מוחלט מכלי התקשורת.

כמו כן, מיהרו הבוקר להסיר מחשבון האינסטגרם של בתו של פובלסן, את תמונתם של שלושה מילדיו שצולמה ימים ספורים לפני הפיגוע ופורסמה בכלי התקשורת בכל העולם.

דגל דנמרק בבית הספר של ילדי משפחת פובלסן (צילום: צילום מסך)
דגל דנמרק בחצי התורן בבית הספר של ילדי משפחת פובלסן | צילום: צילום מסך

מבקרים רבים הגיעו גם היום מחוץ לאחד מבתיו הרבים של פובלסן בעיר הנמל אורהוס, כדי להדליק נרות זיכרון ולהניח זרי פרחים במקום.

פובלסן (46) עשה את הונו בגיל צעיר יחסית כאשר ירש מאביו את רשת האופנה Bestseller. הוא נחשב כיום לאיש העשיר בדנמרק ומדורג במקום 252 ברשימת עשירי העולם לפי מגזין פורבס עם הון שנאמד ב-7.9 מילארד דולר.

ילדיו (בני 5 ,10, 12ו-15), להם התכוון להוריש את כל הונו ונכסיו, הם שלושה מתוך 321 בני אדם שנרצחו בפיגוע הקטלני, עליו לקח ארגון דאע"ש אחריות מוקדם יותר היום.

מבקרים מחוץ לביתו בעיר הולדתו אורהוס היום: