יניב אברהם שנעדר (צילום: מתוך פייסבוק‎, חדשות)
יניב אברהם שנעדר | צילום: מתוך פייסבוק‎, חדשות

גופתו של יניב אברהם, תושב מעלה אדומים בן 36, התגלתה היום (שלישי) בבית מלון בברלין. אברהם נעדר כבר מיום חמישי האחרון. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המקרה. במשפחתו טעונים כי גופתו של אברהם נמצאה כבר בחמישי, אך איש לא טרח לעדכן אותם.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

ממשרד החוץ נמסר כי מיד עם קבלת ההודעה על כך שאברהם נעדר החלו שגרירויות ישראל בלונדון, בריסל וברלין לפעול לאיתורו. המאמץ התבצע בשיתוף המחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ וחברת החילוץ סיטל.

אנשי משרד החוץ מסרו לבני משפחתו את הבשורה הקשה. משרד החוץ וקונסולית ישראל בברלין , ליאורה גבעון, מסייעים למשפחה בהשבת המנוח לקבורה בישראל.

"אנחנו מאוד מופתעים לגלות שמשטרת ברלין מצאה את גופתו כבר ביום חמישי ועד היום לא מצאה לנכון לעדכן את המשפחה או להודיע לשגרירות שיש בידיהם את גופתו של אהובינו יניב", טען אביו של יניב הרצל.

"המשפחה עברה ייסורים לאורך כל החג, ולא הפסיקה לנסות ולאתר אותו. גם עכשיו אנחנו ניזונים מחצאי דיווחים, ומשהו בפרשה הטרגית הזאת לא ברור", המשיך האב. "אנחנו לא מקבלים שום מידע מגורם רשמי. אנחנו מודים לכל מי שנאתם והתגייס לעזור בחיפושים אחריו".