שתף קטע נבחר

רונאלדו הגיש לראשי יובנטוס רשימה של שחקני חיזוק

הפורטוגלי החליט איזה שחקנים יוכלו לעזור לו להשיג את הצ'מפיונס בעונה הבאה. בין השמות ניתן למצוא את ז'ואו פליקס, אנדומבלה (ליון), מנולאס (רומא) וגם אופציה לאיחוד עם איסקו ורפאל וראן

כריסטיאנו רונאלדו אמנם חגג השבוע אליפות עם יובנטוס, אבל את המטרה הגדולה שלשמה הגיע לטורינו - זכייה בליגת האלופות, הוא לא הצליח להשיג העונה. הפורטוגלי הוא לא ממש אחד שמוותר בקלות ועל פי דיווח ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, כבר הגיש לראשי יובה רשימה של שחקני החיזוק שהוא רוצה לצידו בעונה הבאה.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

השם הראשון הוא ז'ואו פליקס (19) מבנפיקה ליסבון שנחשב לאחד השמות הלוהטים בשוק ההעברות ומעורר עניין גם באתלטיקו מדריד וליברפול. גם טנגי אנדומבלה מליון נמצא ברשימה של CR7. הקשר המרכזי הצרפתי נחשב לאחת מתגליות העונה וכבר הספיק לרשום ארבע הופעות במדי אלופת העולם.

 

ז'ואו פליקס (צילום: EPA)
ז'ואו פליקס. גם הוא ברשימה של רונאלדו(צילום: EPA)

 

פדריקו קייזה (21) מפיורנטינה פגש רק לפני שלושה ימים את רונאלדו והחברים וספג 2:1 במשחק האליפות של הגברת הזקנה. הקיצוני כבש שישה שערי ליגה והוסיף שבעה בישולים. שחקן נוסף שמגיע מאיטליה הוא קוסטאס מנולאס מרומא, שזכור בעיקר בזכות השער שהדיח את ברצלונה מהצ'מפיונס בעונה שעברה.

 

שני השמות האחרונים ברשימה כנראה לא יפתיעו יותר מדי אנשים, שכן הם מכירים את רונאלדו מקרוב. מדובר באיסקו ורפאל וראן שלא ממש מוצאים את עצמם בריאל מדריד העונה, והפורטוגלי מנסה לשכנע אותם לחבור אליו באיטליה. רונאלדו היה רוצה לראות לצידו גם את מרסלו, אבל בשל חזרתו של זינדין זידאן לקווים של הסנטיאגו ברנבאו, הסיכויים לכך פחתו משמעותית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים