הנהג המסוכן מכביש 6 נעצר: רק לפני כמה שבועות פורסם בחדשות Online סרטון שהגיע מעמותת אור ירוק, בו נראה נהג רכב פרטי הנוהג בצורה פרועה ומסוכנת על כביש 6 סמוך למחלף עין תות לדרום. כפי שנראה בסרטון, נהג הרכב הפרטי נצמד למשאית וגורם לנהג לסטות, תוך ניסיון להורידו מהכביש. בנוסף, נראה הנהג גורם לכלי רכב אחרים לסטות, מבצע עקיפות מסוכנות בשוליים, וחוסם מספר פעמים את דרכו של נהג המשאית עד לכדי עצירת התנועה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

עם קבלת הפנייה במשטרה הועבר הטיפול ליחידה המרכזית באגף התנועה של משטרת ישראל. לאחר פעולות חקירה, הצליחו החוקרים לאתר את מקור הסרטון שתועד במצלמת דרך על ידי אזרח תמים שנקלע למקום, ולהתחקות אחר עקבות הנהגים המעורבים - ככל הנראה על רקע ויכוח שימוש בדרך.

נסיעה מסוכנת (צילום: אור ירוק‎, חדשות)
מתוך התיעוד | צילום: אור ירוק‎, חדשות

לחקירה זומנו נהג המשאית, נהג הרכב הפרטי ועדים נוספים לאירוע. נהג המשאית שוחרר, ואילו נהג הרכב הפרטי בן ה-39, תושב אחד הכפרים בצפון, החשוד בביצוע עבירות של נהיגה פוחזת, נהיגה בקלות ראש, סטייה מנתיב, עקיפה בדרך לא פנויה ועצירה בדרך מהירה, שוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים עם הזמנה לבית המשפט, ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום חמור באמצעות מחלקת תביעות תעבורה של משטרת ישראל.

היחידה המרכזית של אגף התנועה נבחרה השנה לקבל אות הצטיינות על פועלה במסגרת טקס הענקת אותות ההוקרה ליחידות מצטיינות שהתקיים בשבוע שעבר במכללה הלאומית לשוטרים. הטקס נועד להוקיר את פועלם למען הציבור, ולהמשיך לטפח ולעודד מצוינות שירותית וארגונת בתוך המשטרה.

לפניות לכתבת: avivitm@ch2news.co.il