אילוסטרציה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, חדשות)
זירת האירוע, אתמול | צילום: תיעוד מבצעי מד"א, חדשות

רצח העובד הזר בתל אביב - פרטים חדשים: מסתמן כי הרקע לאירוע הקשה אמש (שני) בשכונת נווה-שאנן בעיר הוא שוד שהסתבך. ככל הנראה, זוג עובדים זרים מסין ישבו בביתם כששודד - גם הוא עובד זר מסין - פרץ לדירתם. בין הצדדים התפתח עימות, שבמהלכו דקר השודד למוות את הגבר. האישה ברחה דרך החלון ונפצעה באורח בינוני, וגם השודד נפצע באורח קשה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

הדייר נפצע אנושות מהשוד, וחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע במקום את מותו של הגבר. לשודד ולאישה ניתן טיפול ראשוני במקום על ידי צוות מד"א, והם פונו לבית החולים איכילוב להמשך קבלת טיפול. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.

פראמדיקים של מד"א, ארטיום גנרלוב ויאיר גולדשטיין, סיפרו: "המשטרה הובילה אותנו לדירה שבתוכה שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם מספר פציעות מדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. בסריקות שבוצעו בדירה אותרה אישה כבת 53 על גגון מחוץ לחלון כשהיא סובלת מפציעות מדממות בפלג גופה העליון. בסיוע כוחות כיבוי שהגיעו למקום חילצנו אותה לרחוב ופינינו אותה במהירות לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה בינוני ויציב".