Skip to content

התייחד עם אשתו בלע זרגים ונלכד

אסיר שניסה להבריח סמים בגופו, נלכד, נותח ויעמוד לדין על הברחת סם. על כך נאמר: "גם אכל את הדגים הסרוחים, גם הולקה וגם גורש מהעיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שב״ס סיכל השבוע הברחת סמים לתוך בית כלא שהסליק אסיר בתוך גופו לאחר שבלע "זרגים"  בתום ביקור התייחדות שלו עם אשתו.
בפעילות מודיעינית של בית הסוהר ״רימונים״ עלה לאחרונה החשד שהאסיר ינסה להחדיר לתוך הכלא סמים ואמצעים אסורים. חטיבת המודיעין בסיוע בלשי יחידת ״דרור״ של שירות בתי הסוהר 'שלפו' את האסיר לבדיקות ועל גופו נתפס מתאם
USB וכרטיס זיכרון.

בלשי ״דרור״ חשדו כי האסיר לא הסתפק רק בניסיון החדרת אמצעים אסורים וזה נלקח לבדיקות נוספות במתקן היחידה, שם פלט האסיר כ-45 גרם של חומר החשוד כסם. בהתייעצות עם גורמי המקצוע ביחידה עלה חשש שיש בגופו של האסיר עוד חומר חשוד כסם שעלול גם לסכן את חייו באופן ממשי,  ולכן בלשי ״דרור״ לקחו את האסיר לבדיקה רפואית בבית החולים מאיר, שם זיהה הצוות הרפואי בצילומי רנטגן כי בגופו של הפלילי צפים עוד 4 'זרגים' נוספים.

הזרגים שבלע האסיר (צילום: חטיבת תקשורת שב"ס)
הזרגים שבלע האסיר (צילום: חטיבת תקשורת שב"ס)
תכולת הזרגים (צילום: חטיבת התקשורת שב"ס)
תכולת הזרגים (צילום: חטיבת התקשורת שב"ס)

האסיר נלקח לאחר כבוד לחדר הניתוח ושם נותח בבהילות וה'זרגים', שהכילו חומר חשוד כסם במשקל של 46 גר׳ ברוטו, נשלפו מבטנו. בשב"ס מדגישים כי פיצוץ או קרע של אחת השקיות שהחדיר האסיר לגופו היו בהכרח מביאים למותו ולכן פעילות בלשי היחידה וסגל בית סוהר רימונים בהכוונת חטיבת המודיעין בשב״ס הביאה להצלת חייו של האסיר, ולסיכול הברחת כמות גדולה של סמים לתוך הכלא.

בסך הכל נתפס האסיר עם כ- 92 גרם חומר חשוד כסם. האסיר נשאר באשפוז להשגחה ולהמשך טיפול וחקירות חוקר ימ"ר דרור.

מהשב"ס נמסר כי "בתי הכלא בסיוע מערך המודיעין והיחידות המיוחדות של שירות בתי הסוהר, ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותם ללא פשרות לסיכול פשיעה בתוך ומתוך בתי הסוהר ולסיכול הברחות וניסיונות לשבש את הסדר במתקני הכליאה".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן