שתף קטע נבחר

במכבי חיפה מרוצים: "קרובים להבטחת המקום באירופה"

הירוקים הגיעו לטרנר כדי לא להפסיד להפועל ב"ש והצליחו לגנוב ניצחון (0:1) משער דרמטי של וייסמן. יענקל'ה שחר צפוי לעלות את התקציב בעונה הבאה ל-85 מיליון שקלים אם הקבוצה תשחק במוקדמות הליגה האירופית

מכבי חיפה אוהבת את אצטדיון טוטו-טרנר. אמש (שני) הירוקים הוכיחו את זה שוב עם ניצחון יקר וחשוב 0:1 על הפועל באר שבע. המטרה של מרקו בלבול ושחקניו לפני ההתמודדות הייתה ברורה - לא להפסיד ולהישאר במקום השלישי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית בסיום העונה. אלא שהם הצליחו בסופו של דבר לגנוב ניצחון משער של שון וייסמן בדקה ה-84.

 

לטבלת ליגת העל

 

וייסמן, שנמצא בקרע עם ראשי המועדון, כלל לא היה אמור להיות בסגל בעקבות דרישתו לחוזה גבוה ממה שהוצע לו, אך בעקבות פציעתו של מוחמד עוואד הוא נכלל ב-18.

 

שחקני מכבי חיפה חוגגים (צילום: הרצל יוסף)
וייסמן חוגג עם פריי(צילום: הרצל יוסף)

 

החלוץ נכנס כמחליף במקומו של ירדן שועה ובנגיעה הכריע את המשחק, ושיחרר הרבה מאוד תסכול מהתקופה האחרונה, שכללה גם מתקפה של חלק מהאוהדים נגדו ברשתות החברתיות. שחקן בקבוצה אמר על וייסמן: "שון הוכיח אמש עד כמה הוא חשוב לקבוצה. הוא השאיר בצד את כל הדיבורים על כסף, נכנס כמחליף והביא לנו ניצחון יקר וחשוב מאוד".

 

בחיפה מבינים שהניצחון אמש, שהעלה את הקבוצה למקום השני, מקרב אותם מאוד אל עבר הבטחת המקום באירופה: "זה עדיין לא נגמר, אבל זה ניצחון חשוב. מילת המפתח היא המשכיות".

 

גיא חיימוב (צילום: עוז מועלם)
חיימוב. צפוי להמשיך בשער(צילום: עוז מועלם)

 

גיא חיימוב, שחזר לשער באופן מפתיע, הציג משחק נהדר והיה מהמצטיינים בירוק. חיימוב זכה לשבחים מגיורא אנטמן והצוות המקצועי על יכולתו. גם קרים פריי שבישל לווייסמן את שער הניצחון זכה לשבחים והנטייה היא לרכוש את כרטיסו, אולם ההחלטה אינה סופית.

 

במידה והקבוצה תבטיח כבר במחזורים הקרובים את המקום באירופה, ההכנות לעונה הבאה יחלו. תקציב הקבוצה צפוי לעלות לאיזור 85 מיליון שקלים בעונה הבא אם הירוקים ישחקו במוקדמות הליגה האירופית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
קרים פריי
צילום: הרצל יוסף
מומלצים