שתף קטע נבחר

מילווקי השלימה סוויפ ותפגוש את בוסטון בחצי גמר המזרח

הבאקס הביסו 104:127 את דטרויט בחוץ בזכות 41 נקודות של אנדטוקומבו והשלימו 0:4 חלק. זו הסדרה הראשונה שהם מנצחים מאז 2001. יוטה נמנעה מהדחה וצימקה את הסדרה מול יוסטון ל-3:1

 

הדרך לאליפות ה-NBA ()

מילווקי, הקבוצה שסיימה עם המאזן הטוב ב-NBA, לא התקשתה הלילה (בין שני לשלישי) גם במשחק הרביעי מול דטרויט, הביסה אותה 104:127 והשלימה 0:4 בסדרה. הבאקס יפגשו בחצי גמר המזרח את בוסטון שעברה את אינדיאנה גם כן בסוויפ.

 

יאניס אנדטוקומבו סיפק הצגה עם 41 נקודות, כולל מהלך אחד אדיר של סל ועבירה על אנדרה דראמונד בו ריחף באוויר והשאיר את האוהדים בדטרויט פעורי פה. מילווקי עברה סדרת פלייאוף לראשונה מאז 2001, מצד שני הפיסטונס רשמו את ההפסד ה-14 ברציפות בפוסט סיזן - מאז 2008.

 

יאניס אנדטוקומבו ובלייק גריפין (צילום: רויטרס)
עוד הצגה ליווני. יאניס אנדטוקומבו ובלייק גריפין(צילום: רויטרס)

יאניס אנדטוקומבו מטביע (צילום: AFP)
אנדטוקומבו מטביע את הפיסטונס(צילום: AFP)
 

 

מילווקי סגרה את הרבע השלישי בריצת 3:17 שנתנה לה יתרון של 10 נקודות לפני הכניסה לרבע המכריע - ומשם לא הביטה לאחור. למעשה, כל הסדרה הייתה חד צדדית, כשארבעת המשחקים הסתיימו בהפרש דו-ספרתי ורק השלישי נגמר בפער הנמוך מ-20 נקודות. 

 

קריס מידלטון (18 נקודות) ואריק בלדסו (16) עזרו ליאניס וניקולה מירוטיץ' הוסיף 12. רג'י ג'קסון הוביל את המפסידה עם 26 נקודות, בלייק גריפין קלע 22. למילווקי תהיה כעת הזדמנות לנקום בבוסטון על העונה שעברה, אז הסלטיקס הדיחו אותה בשבעה משחקים בסיבוב הראשון.

 

בלייק גריפין מאוכזב (צילום: AP)
עוד עונה הלכה. גריפין מאוכזב(צילום: AP)

 

יוטה - יוסטון 91:107

הג'אז התנפלו על הרוקטס ברבע האחרון (12:31) ומנעו סוויפ די משפיל (3:1). החמישייה של יוסטון הייתה טובה (30 נקודות לג'יימס הארדן ו-23 לכריס פול) אבל שימו לב לספסל - חמש נקודות בלבד (!), כולן של אוסטין ריברס. ככה אי אפשר לנצח ביוטה.

 

דונובן מיצ'ל (צילום: AP)
לא מוותרים על הסדרה. דונובן מיצ'ל(צילום: AP)

ג'יימס הארדן (צילום: AP)
ג'יימס הארדן(צילום: AP)

 

בצד השני דונובן מיצ'ל הוביל עם 31 נקודות (19 ברבע האחרון), ג'יי קראודר הבליח עם 23 וריקי רוביו היה מצוין עם 18 ו-11 אסיסטים. הסדרה חוזרת כעת ליוסטון, שם הרוקטס יכולים לסגור את הסיפור בלילה בין רביעי לחמישי ולעלות לחצי גמר המערב, שם תחכה לה ככל הנראה גולדן סטייט (1:3 על אל.איי קליפרס).


פורסם לראשונה 23/04/2019 06:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
יאניס אנדטוקומבו
צילום: AFP
מומלצים