ממצאים חדשים בתאונת הפגע וברח בה נפצע בן 11 באורח אנוש בירושלים: על פי המידע שהגיע למשטרה, ממצאי החקירה בתאונה אינם חד משמעיים. החוקרים בוחנים את השאלה אם הנהג הפוגע חצה את הצומת באור אדום ואילו הילד בירוק או להחפך. העדויות מצד אנשים שהיו באזור סותרות ולרוע המזל אין מצלמות אבטחה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

הערכה נוספת שעלתה מן החקירה היא שהנהג הפוגע נמלט ונטש את הרכב כי הוא או היה תחת השפעת אלכוהול או תחת השפעת סמים, וכעת הוא ממתין שההשפעה תפוג ואז יסגיר את עצמו כשכבר לא יהיה ניתן להוכיח את השימוש. המצוד אחריו נמשך.

הרכב הפוגע (ארכיון) (צילום: חדשות)
הרכב הפוגע | צילום: חדשות

למרות שהנהג טרם נתפס, זהותו ידועה למשטרה ובשלב זה המשטרה מנהלת אחריו חיפושים נרחבים. על פי הידוע, הנהג הוא צעיר יהודי בשנות ה-20 לחייו ולא ברור אם הוא תושב ירושלים או מתגורר מחוץ לעיר. את הרכב שאיתו ביצע את התאונה אמש נטש בגבעת זאב, אך הוא לא היה בבעלותו והוא קיבל אותו ברשות.

בית החולים שערי צדק עדכן כי מצבו של בן ה-11 שנדרס מוסיף להיות אנוש וכי הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. אמש הוא נפצע מפגיעת הרכב בשדרות גולדה מאיר בירושלים בשעה שחצה מעבר חציה באור ירוק, ועל פי החשד הרכב הפוגע הגיע במהירות גבוהה מהמותר ופגע בו.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו את הילד לבית החולים שערי צדק בבירה תוך כדי פעולות החייאה. דניאל דובינקי, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן כבן 11 במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה".