שתף קטע נבחר

תומפסון: "נכנסתי לאוקיינוס כדי לאפס את הראש"

הגארד התפוצץ עם 32 נקודות בניצחון על הקליפרס באל.איי שהעלה את האלופה ל-1:3 בסדרה: "זה עבד". קרי: "היינו צריכים כל רגע מההופעה הזאת". קר: "כשקליי נכנס ככה לקצב, זה נותן מומנטום לכל הקבוצה"

גולדן סטייט בדרך הבטוחה לחצי גמר המערב אחרי ניצחון הלילה (בין ראשון לשני) 105:113 על לוס אנג'לס קליפרס בחוץ. בכך עלתה האלופה ליתרון 1:3 בסדרה והיא תוכל לסגור סיפור בביתה במשחק מספר 5.

 

הבשורה מהמשחק הזה היא חזרתו לכושר של קליי תומפסון. עד הלילה הגארד לא הצליח להביא את יכולות הקליעה המפורסמות שלו והווריורס סמכו בעיקר על סטפן קרי וקווין דוראנט, אבל הפעם הכל התחבר לו עם 32 נקודות באחוזים טובים (12 מ-20).

 

תומפסון זורק לסל (צילום: רויטרס)
סוד הקסם? תומפסון בעוד שלשה(צילום: רויטרס)

"אני לא חושב שהיו לי משחקים רעים, אבל גם לא היו לי משחקים גדולים", התייחס תומפסון לשלושת המפגשים הראשונים בסדרה מול הקליפרס. "אמרתי ליונאס (ירבקו) כשהיינו בחוף ושיחקנו כדורעף 'אני הולך לקפוץ לאוקיינוס ואני פשוט יודע שזה הולך לאפס את הראש שלי'. וזה עבד. אני לא יודע אם אני הולך לקפוץ למים גם כשנחזור לאוקלנד כי קפוא שם, אבל זה משהו שאני בטוח אחשוב עליו אם אני לא אקלע טוב בהמשך. אני מקווה שזה פשוט לא יקרה יותר".

 

תומפסון בילה כמה שנים כשהיה ילד באל.איי, אז אביו מייקל שיחק במדי הלייקרס וקרי, חברו הטוב, טוען שיש לכך קשר ישיר. "זה פשוט הבישול הביתי", צחק הסופרסטאר. "אני יודע שכל מי שנכנס עד עכשיו לאוקיינוס ניצח. קליי הרטיב את עצמו, נכנס למלון עם חולצה רטובה ומשקפי שמש. קטע רגיל של קליי. אני פשוט חייכתי כשראיתי אותו כי ידעתי מה זה אומר. זה היה טוב עבורו לתת כזו הופעה. היינו צריכים כל רגע ממנה, בוודאות".

 

סטף קרי חוגג (צילום: AFP)
"היינו צריכים אותו". סטף קרי(צילום: AFP)

 

הגארד הנפלא פתח את המשחק עם 7 מ-7 מהשדה ועד ההפסקה היו לו כבר 27 נקודות וגם מאמנו סטיב קר מעריך את התרומה החשובה שלו: "כשקליי נכנס ככה לקצב, זה נותן אנרגיה לכל הקבוצה. אפשר לראות את כולם קופצים. כולם שמחים. אנחנו אוהבים כשקליי מתחמם, זה נותן לנו מומנטום. זה לא מפתיע אותי בכלל. היו לו כמה משחקים שקטים בסדרה, אז זה היה רק עניין של זמן לפני שהוא יתפוצץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קליי תומפסון
צילום: רויטרס
מומלצים