י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם

רבבות עלו לטקס ברכת הכהנים המסורתי. צפו

כמידי שנה בחול המועד פסח רבבות יהודים מגיעים לרחבת הכותל, לטקס ברכת הכוהנים המסורתי בהשתתפות הרבנים הראשיים • במהלך הטקס תאמר ברוב עם "תפילת הודיה" על גשמי הברכה של החורף השנה • המשטרה נערכה במקום בכוחות מתוגברים לשמירת ביטחון המתפללים 

רבבות עלו לטקס ברכת הכהנים המסורתי. צפו
ברכת הכהנים בכותל צילום: קבוצת רוטרניק תקשורת

הבוקר (שני) יום ב' דחול המועד פסח, ברחבת הכותל המערבי נערכת ברכת הכוהנים המסורתית, בה לוקחים חלק רבבות עם ישראל ומאות כוהנים מעוטרים בטליתות שמברכים את עם ישראל במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

ברכת הכוהנים בהשתתפות הרבנים הראשיים לישראל ורב הכותל והמקומות הקדושים, ברכת הכוהנים של תפילת שחרית נערכה בשעה 9:30 ושל תפילת מוסף צפויה להיערך בשעה 10:15.

במהלך ברכת הכוהנים תאמר ברוב עם הדרת מלך "תפילת הודיה" על גשמי הברכה של החורף השנה.

במהלך הבוקר סייר מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד בכותל המערבי ועמד על היערכות נכונה של הכוחות המתוגברים הפרוסים בשטח בחול המועד בכלל ובברכת כוהנים בפרט.

לעולים לרגל, מומלץ להשאיר את הרכבים בחניוני חנה וסע של הרכבת הקלה (בגבעת התחמושת, הר הרצל, טדי, חניון הלאום, חניון בייט, חניון שוק רמלה-לוד), לנסוע עם הרכבת עד תחנת העירייה ומשם ללכת מספר דקות ברגל לכותל המערבי.

במסגרת ההיערכות הכוללת של משטרת ישראל, הועלתה רמת הכוננות המבצעית ושוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב ומתנדבים הוצבו ברחבי העיר במקומות הומי קהל ובמרכזי קניות. מערך הבט"ש והאבטחה בעוטף ירושלים עובה למניעת כניסת גורמים עוינים ותוגברה הפעילות בצירי התנועה, במטרה לתת מענה הולם לכל תרחיש ולהגביר את תחושת הביטחון של הציבור.

הכותל המערבי ברכת כוהנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד