שתף קטע נבחר

הפועל חולון: סקוטי הופסון נחת, דקוואן ג'ונס יושבת?

הפורוורד הגיע לישראל וישחק כבר במחזור הקרוב מול גלבוע/גליל. ג'ונס המאכזב (4 נקודות ב-12 דקות בניצחון 78:89 על ב"ש), צפוי לא להירשם במחזורים הקרובים. וגם: הקו הקדמי שצריך להדאיג את דן שמיר

בהפועל חולון נשמו אמש (ראשון) לרווחה אחרי שהצליחו לעצור את רצף ארבעת ההפסדים שלהם בכל המסגרות (שניים בליגה ושניים באירופה), לנצח 78:89 את הפועל באר שבע החבולה ולשמור על המקום השני בליגה. גם אם היכולת לא הייתה מרשימה.

 

במשחק רגיל חולון הייתה צריכה להביס את ב"ש, שנראית רע מאוד (ארבעה הפסדים מתוך חמשת משחקיה האחרונים), אך חוסר הביטחון ובעיקר חוסר הסדר במשחקה (16 איבודים) לאור פציעותיהם של גיא פניני וטי.ג'יי קליין זעקו לשמיים.

 

בסופו של דבר חולון הצליחה לצאת עם הניצחון בזכות בכורה מוצלחת של איגור קולשוב (15 נקודות), שכנראה אוהב את הטבעות בהיכל טוטו יותר מאשר את אלה בבית מכבי. קורי וולדן היה יעיל כהרגלו (19 נקודות וסחיטת תשע עבירות), והסגולים קיבלו גם תרומה משלומי הרוש שהתעלה (11 נקודות ו-7 ריבאונדים).

 

חולון הייתה צריכה לשלוט מתחת לסלים מול סגל הגבוהים הרעוע של רמי הדר, אבל שון ג'ונס ודריון אטקינס הציגו משחק די נרפה, בעיקר בחצי הראשון. אם יש נקודה שצריכה להדאיג את שמיר אלה שני השחקנים הללו שלא מצליחים לשמור על יציבות.

 

דקוואן ג'ונס בפעולה (צילום: ראובן שוורץ)
מאכזב, עשוי לשבת ביציע. דקוואן ג'ונס (משמאל)(צילום: ראובן שוורץ)

 

איגור קולשוב וג'ורדן סווינג (צילום: אבי מועלם)
אוהב את הסלים בהיכל טוטו. קולשוב(צילום: אבי מועלם)

 

הסגולים התבססו בעיקר על זריקות מחוץ לקשת (38 ניסיונות) וקלעו 14 פעמים. אבל אחרי 10 מ-21 בחצי הראשון, המארחים הוסיפו רק עוד 4 שלשות מ-17 ניסיונות (23 אחוזים).

 

בחולון מקווים שסקוטי הופסון, שנחת לפנות בוקר בארץ יעזור להם בצד ההתקפי.

"תמיד היה כיף להגיע, לשחק ולחוות את האווירה החמה והמיוחדת בחולון", אמר הפורוורד עם נחיתתו. שמיר ככל הנראה יתחיל בחמישייה עם הופסון בעמדה מספר 4 וכך הוא יוכל להרוויח בהרכב הפותח שלו שני שחקנים עם כישרון התקפי משמעותי כמו וולדן והפורוורד החדש, לצד הרוש, שמחון וג'ונס/אטקינס.

 

חולון לא תשחק עם שישה זרים בטופס המשחק, ומי שנראה כי ישלם את המחיר לפחות במחזורים הקרובים ויישב על אזרחי בחוץ הוא דקוואן ג'ונס המאכזב. אתמול הוא קיבל 12 דקות בלבד בהן קלע 4 נקודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל חולון
סקוטי הופסון
צילום: הפועל חולון
מומלצים