דרמה בפתח תקווה

ביקור חג: ראש העיר רמי גרינברג נועד עם הגאון רבי מרדכי רבינוביץ

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, פתח את סבב ביקורי החג בבתי הרבנים וראשי הקהילות החרדיות, בביקור דרמטי במעונו של הגאון רבי מרדכי רבינוביץ, ר"י 'אור ישראל' (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רמי גרינברג אצל הגר"מ רבינוביץ, אמש (באדיבות המצלם)

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג פתח אתמול (ראשון) בסבב ביקורי חג בבתי הרבנים וראשי הקהילות החרדיות בעיר, בצל המתח השורר בין 'יהדות התורה' וחלק מרבני העיר לגרינברג.

את סבב הביקורים החל גרינברג בפגישה שהוגדרה בעיר כ"דרמטית" במיוחד. בשעות הצהריים הגיע גרינברג, יחד עם מקורביו החרדים, אל מעונו של הגאון רבי מרדכי רבינוביץ, ראש ישיבת "אור ישראל", ומהרבנים הבולטים בהנהגת הציבור הליטאי בעיר פתח תקווה.

הפגישה נחשבת לדרמטית במיוחד שכן לגרינברג יחסים עכורים וחריפים עם ראש ישיבת "אור ישראל", הגאון רבי יגאל רוזן, ועם נציגי 'יהדות התורה' בעירייה - שלא תמכו בו בבחירות, כך שהעובדה שהתקבל במעונו של הגר"מ רבינוביץ, עשויה ללמד, אולי, על מפנה עתידי ביחסים.

ל"כיכר השבת" נודע כי הגר"מ רבינוביץ קיבל את ראש העיר בחמימות, מזג לו שתיה ואמר לו במהלך הפגישה: "הקב"ה ממליך מלכים, והוא נתן לך סיעתא דשמיא להוביל את העיר הזאת לטובת כל התושבים. אני מקווה שנמשיך הלאה לפגישות נוספות ונוביל יחד שיתוף פעולה למען טובת הציבור החרדי בעיר".

גרינברג השיב לראש הישיבה: "אני איש קטן, באתי לשרת את כלל הציבורים בעיר באמונה וללא משוא פנים, אשמח להמשיך לשתף פעולה עם רבני העיר בכל הנושאים. אמשיך לעמוד לימין הציבור החרדי בעיר בכל ענין ובכל זמן".

לאחר מכן המשיך ראש העיר גרינברג לביקור חג במעונו של הגאון רבי אפרים פישל מוטצען, חתנו של האדמו"ר מצאנז ואב"ד קרית הבעש"ט בפתח תקווה.

הרב מוצען בירך את ראש העיר על המהפך שחל בעיר בהתארגנות העירונית לקראת חג הפסח, שבא לידי ביטוי הן בניקיון העיר קודם החג ובמוקדי שריפת החמץ החדשים ששופרו פלאים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בכוונת ראש העיר לקיים במהלך החג עוד מספר ביקורי חג אצל רבני העיר והקהילות, כדי לעקוב מקרוב אחר צרכי הציבור החרדי ובמטרה לקדם שיתופי פעולה רבים ככל האפשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר