שתף קטע נבחר

לפני רונאלדו או פושקאש: השיא המדהים של בנזמה

החלוץ הצרפתי של ריאל מדריד כבש שלושער ב-0:3 על בילבאו וחתום על שמונה שערים רצופים של הבלאנקוס, דבר שלא קרה מעולם ב-117 שנים שהמועדון קיים. בנזמה: "מנסה לעזור לקבוצה ולעשות את העבודה שלי". זידאן: "זה לא מפתיע אותי"

 

בוקר טוב קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי כבש אתמול (ראשון) שלושער ב-0:3 החלק על אתלטיק בילבאו והעלה את מאזנו העונה ל-30 שערים בכל המסגרות, הכי הרבה מאז עונת 2011/12, שיא שהוא עשוי לשבור.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

בנזמה, אחד השחקנים הכי מושמצים בעולם, נמצא בכושר יוצא דופן וכבש את כל שמונת השערים האחרונים שהבקיעה ריאל (!) – הוא עשה זאת בחמישה משחקים בלבד.

 

קארים בנזמה (צילום: EPA)
שיא היסטורי. קארים בנזמה מקבל אהבה מהקהל(צילום: EPA)

הנתון הדי מדהים הזה הוא שיא מועדון חדש מאז הוקמה ריאל לפני 117 שנה. הקודם שהחזיק בשיא (שעמד על שבעה שערים רצופים) הוא פרנץ פושקאש האגדי, אי שם בעונת 1961/62.

 

בקיץ, הבלאנקוס צפויים לבצע מתיחת פנים רצינית, להביא כמה שמות ענק ולשחרר מספר גדול של שחקנים, אבל קשה להאמין שבכושר כזה זינדין זידאן יוותר על בנזמה.

 

"חלוץ חדש יגיע? זה תלוי במועדון, לא אכפת לי", אמר בנזמה בסיום המשחק. "אני רק מרוכז בעבודה שלי ובאיך אני יכול לעזור לקבוצה להצליח. אני הולך להישאר במדריד, אני נמצא במועדון הטוב בעולם".

 

קארים בנזמה וזינדין זידאן (צילום: רויטרס)
מחמאות הדדיות. זידאן ובנזמה(צילום: רויטרס)

 

בנזמה גם החמיא לזידאן ולעבודה שלו במועדון: "זה חשוב מאוד עבורנו שזידאן נמצא כאן. כולם שמחים להתאמן תחתיו ואנחנו מצפים לעונה הבאה".

 

זיזו עצמו החמיא לחלוץ שלו: "אני לא מופתע ממה שהוא עשה מול בילבאו. הוא תמיד מחפש איך להשתפר, הוא מאמין בעצמו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים