שתף קטע נבחר

קיליאן אמבאפה: "אני נשאר בפריז סן ז'רמן"

אחרי ההודעה החד המשמעית של רונאלדו לגבי עתידו ביובה, גם הסופרסטאר הצרפתי מנצל את חגיגות האליפות כדי לשים סוף לשמועות לגבי מעבר לריאל מדריד: "אצפה בזידאן כמעריץ"

כבר כמה שבועות מחכים בפריז סן ז'רמן לחגוג את האליפות השנייה ברציפות והשמינית בכל הזמנים ואתמול (ראשון) זה סוף סוף קרה אחרי איבוד הנקודות של ליל. בערב פ.ס.ז' אירחה את מונאקו, ניצחה אותה 1:3 וחגגה באופן רשמי מול הקהל הביתי.

 

לטבלת הליגה הצרפתית

 

כוכב המשחק היה קיליאן אמבאפה, שלהט עם שלושער והעלה את מאזנו העונה ל-30 שערי ליגה ב-27 הופעות בלבד, הרבה מעל כולם בטבלת מלך השערים. בכך גם הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש 30 שערי ליגה בצרפת - קשה להאמין שהוא רק בן 20.

 

קיליאן אמבאפה (צילום: AFP)
לא הולך לשום מקום. קיליאן אמבאפה(צילום: AFP)

 

אחרי שהסתיימו החגיגות, הסופרסטאר הצעיר התפנה כדי לדבר על עתידו ובייחוד על הדיווחים לפיהם זינדין זידאן בונה עליו בריאל מדריד בעונה הבאה.

 

"אני נשאר בפריז סן ז'רמן", הודיע אמבאפה ועשה בדיוק כמו כריסטיאנו רונאלדו 24 שעות קודם לכן בחגיגות האליפות של יובנטוס. "הצטרפתי לפרויקט של פ.ס.ז'. אני שמח עבור ריאל מדריד שזיזו חזר. אני אצפה במשחקים כמעריץ".

 

מלבד אמבאפה, רשימת הקניות של זידאן לעונה הבאה מלאה והוא צפוי לעשות ניקוי אורוות אצל הבלאנקוס ולקבל תקציב כמעט בלתי מוגבל לרכש. בראש הרשימה מופיעים נכון לעכשיו אדן הזאר ופול פוגבה, הכוכבים של צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים