הדרום הפרוע - מרדף פרוע לעיני המצלמות: נוסעי כביש 40 לא ציפו לראות התמונות האלה - מרדף משטרתי באמצע היום שנראה כאילו לקוח מסרט אקשן הוליוודי. רכב שהעלה את חשד השוטרים ובו שני תושבי הפזורה הבדואית בשנות ה-20 לחייהם, החל בנסיעה מסוכנת תוך שהוא מנגח את ניידת המשטרה. המרדף המצולם בוצע למרות שבעבר אסר מפכ"ל המשטרה הקודם יוחנן דנינו לבצע מרדפים מסוג זה, אלא אם מדובר בסיכון חיי אדם או פעילות טרור.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

בשעות הצהריים הבחינו שוטרי תחנת באר שבע ברכב שהעלה את חשדם וכרזו לו לעצור לבדיקה, הנהג שסירב לעצור החל בנסיעה מהירה תוך שהוא מסכן את העוברים ושבים ועובר על חוקי תנועה רבים. במהלך הנסיעה הושלכו מהרכב שקיות המכילות קנאביס בכמות שעולה על הכמות המותרת לצריכה עצמית.

נהג הרכב המשיך בנסיעה פרועה בכביש 40, באזור התעשייה עמק שרה, תוך שהוא מנגח את ניידת המשטרה שדלקה בעקבותיו. כשהבינו הנוסעים כי הם לא יכולים להתחמק, הם יצאו מהרכב במהירות והחלו במנוסה רגלית, אך נתפסו כעבור שניות ספורות. השניים נעצרו והם יובאו מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

"כבישי הדרום ממשיכים להיראות כמו סרט מתח", אמר מנכ"ל אור ירוק ארז קיטה. "זו המציאות היומיומית שאיתה נאלצים להתמודד משתמשי הדרך". לדברי מנכ"ל אור ירוק הדרך היחידה לטפל באותם עבריינים היא הגברת הנוכחות המשטרתית.