שתף קטע נבחר

שווי החוזה של ביונסה עם נטפליקס - 60 מיליון דולר

עפ"י כתב העת Variety, הסרט הראשון שנקרא Homecoming, הוא תיעוד של מסע ההופעות של הזמרת מ-2018. בכך תעמוד הזמרת בשורה אחת עם כריס רוק שקיבל 40 מיליון דולר ודיוויד שאפל שקיבל 60 מיליון דולר עבור תוכניות שהפיקו לנטפליקס

חברת נטפליקס, שהודיעה כי נוספו לה 10 מיליון מנויים ברבעון הראשון של השנה , תשלם לזמרת ביונסה 60 מיליון דולר עבור שלושה פרויקטים. כך מדווח כתב העת Variety. הראשון מבין השלושה, שנקרא Homecoming, הוא תיעוד של ההופעה ההיסטורית של הזמרת מ-2018 בקואצ'לה, ששודר לראשונה ב-17 באפריל.

 

נטפליקס: שיא של 9.6 מיליון מנויים חדשים ברבעון

דיסני גייסה את כל גיבורי היקום המורחב שלה - והזניקה את המניה לשיא

 

נטפליקס מעלה את המחיר בעד 18%; ישראל לא תושפע בשלב זה

 

הזמרת, זוכת פרס הגראמי 23 פעמים, הפתיעה בשבוע שעבר והוציאה אלבום חי, בתזמון שמכוון לשידור התוכנית.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

ביונסה (צילום: gettyimages)
ביונסה(צילום: gettyimages)
 

אם יאושר התשלום של ענקית הסטרימינג, תעמוד ביונסה בשורה אחת עם כריס רוק שקיבל 40 מיליון דולר ודיוויד שאפל שקיבל 60 מיליון דולר עבור תוכניות שהפיקו לנטפליקס, אך עדיין במרחק מה מ-100 ו-250 מיליון הדולר שקיבלו שונדה ריימס וראיין מרפי על עבודתם.

 

HBO התעניינה - אבל המחיר הכריע

על פי אתר Vulture, גם HBO הביעה עניין בפרויקט לאחר ששידרה את הסרטים Lemonade ב-2016, ו-On the Run Tour ב-2014, שמתעדים גם הם סיבובי הופעות של הזמרת. אולם, החברה ויתרה אחרי שנודע לה המחיר שמוכנה לשלם נטפליקס על הפרויקט.

 

ההיסטוריה של נטפליקס בתחום המוזיקה כוללת את Springsteen on Broadway מהשנה שעברה, את Gaga: Five Foot Two של ליידי גאגא ששודר ב-2017, הביוגרפיה של קוינסי ג'ונס Quincy, והסדרה המצליחה Remastered.

 

נטפליקס דיווחה ב-17 באפריל על רווחיה ברבעון הראשון: 344 מיליון, או 76 סנט למניה, עלייה לעומת 64 סנט למניה לפני שנה. המחזור לרבעון היה 4.5 מיליארד דולר, עלייה לעומת 3.7 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד.

 

התחזית של החברה לרבעון השני היה נמוך מהמצופה, הן מבחינת רווח והן מבחינת הצטרפות מנויים חדשים. התחזית עומדת על 55 סנט למניה, ירידה לעומת 85 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד, והרבה יותר נמוך מהתחזית הקודמת של 99 סנט למניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים