המו"מ הקואליציוני

משה כחלון מושך זמן; לא ממהר להיפגש עם נתניהו

בעוד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן יפתח כבר הבוקר את המשא ומתן הקואליציוני עם הליכוד, יו"ר מפלגת 'כולנו', משה כחלון, מושך זמן וטרם נפגש עם ראש הממשלה נתניהו (בארץ)

משה כחלון (צילום: Meir Vaknin/Flash90)

בעוד יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן יפתח הבוקר (ראשון) אתה משא ומתן הקואליציוני עם הליכוד, יו"ר מפלגת 'כולנו', משה כחלון, מושך זמן וטרם נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - בניגוד ליתר ראשי הסיעות שאמורות להצטרף לקואליציה.

בלשכת נתניהו ניסו לקבוע פגישה עם כחלון אך לדברי בכירים בליכוד כחלון מושך זמן וטרם הצליחו לקבוע פגישה בינו לבין נתניהו.

כחלון, מצדו, הודיע כי ישנם שני תנאים לכניסתו לממשלה - שתיק האוצר יישאר בידיו ותיק הכלכלה יישאר בידיו של אלי כהן, מס' 2 בכולנו.

גורמים המקורבים לכחלון אמרו אמש לתקשורת כי "כנראה הליכוד בלחץ. כחלון ייפגש עם נתניהו בימים הקרובים או לאחר החג". מנגד, בליכוד אמרו כי "כחלון מנסה לשדר שהוא קשה להשגה, ושהוא לא נמצא בכיס של נתניהו".

כאמור, בעוד ראשי המפלגות החרדיות והדתיות הודיעו כי יפתחו במו"מ רשמי רק לאחר חג הפסח, לליברמן אצה רצה הדרך והוא התעקש להתחיל במו"מ כבר הבוקר, היום הראשון של חול המועד פסח, והליכוד נאלץ להתקפל בפניו.

באופן חריג, הפגישה בין צוותי המו"מ של 'הליכוד' ו'ישראל ביתנו' תהיה סגורה לתקשורת. עיקר הבלגן עם ליברמן צפוי להיות סביב התעקשותו על חוק הגיוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר