שתף קטע נבחר

רונאלדו: "אני נשאר ביובנטוס באלף אחוז"

אחרי הזכייה באליפות איטליה, הפנומן הפורטוגלי אישר כי הוא יישאר עונה נוספת במועדון: "בליגת האלופות זה לא הלך, אבל ננסה שוב בשנה הבאה". וגם: כל המספרים והשיאים מהסקודטו של יובה

יובנטוס השלימה הערב (שבת) זכייה באליפות שמינית ברציפות ו-35 בסך הכל, אחרי 1:2 ביתי על פיורנטינה. חמישה מחזורים לסיום, יובה פתחה פער של 20 נקודות בפסגת הטבלה, כשלנאפולי השנייה משחק חסר.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

כריסטיאנו רונאלדו תפס כמובן את מירב תשומת הלב. במהלך המשחק והחגיגות. בסיום, איך לא, נשאל שאלה אחת: האם ימשיך במועדון? "באלף אחוז", השיב. "זו הייתה עונה נהדרת. זכינו בסופרקאפ ובסקודטו. בליגת האלופות זה לא הלך, אבל ננסה שוב בעונה הבאה".

 

רונאלדו חוגג אליפות (צילום: רויטרס)
אליפות גם בליגה האיטלקית. רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

יובנטוס חוגגת אליפות (צילום: רויטרס)
אלגרי עם מקלחת קפואה(צילום: רויטרס)

יובנטוס חוגגת אליפות (צילום: getty images)
יובנטוס חוגגת אליפות(צילום: getty images)

 

כל המספרים והשיאים

זו האליפות השמינית ברציפות של יובנטוס. רצף האליפויות הארוך ביותר בחמש הליגות הבכירות. השיא הקודם מאז תחילת המילניום היא שייך לליון הצרפתית - שבע ברצף (2002-2008).

 

יובה מודל 2018/19 השיגה את האליפות בצורה המהירה ביותר בכדורגל האיטלקי - חמישה מחזורים לסיום. הצטרפה לטורינו (1947/8), פיורנטינה (1955/56) ואינטר (2006/07) שעשו זאת בצורה דומה.

 

 

 

 

 

כריסטיאנו רונאלדו הפך לכדורגלן הראשון שזוכה באליפות בליגות האנגלית,

ספרדית ואיטלקית. CR7 יקווה גם להפוך לראשון שמשיג את מלכות השערים בשלוש הליגות הללו. כרגע הוא במקום הרביעי עם 19 שערים, שלושה פחות מהמוליך פאביו קוואליארלה.

 

יובנטוס השיגה את פתיחת העונה הטובה בתולדות הסרייה א' כשהשיגה 16 ניצחונות מ-17 המשחקים הראשונים. 49 נקודות הציבו אותה ביחד עם ברצלונה (2012/3) ומנצ'סטר סיטי (2017/18) בראש צמרת הפתיחת הטובות ביותר בתולדות חמש הליגות הבכירות באירופה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים