ממשלת נתניהו

איווט ליברמן מבהיר: לא נתפשר בנושאי דת

יממה לפני פתיחת המשא ומתן הקואליציוני להקמת ממשלת נתניהו החמישית, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן מבהיר כי הוא לא יתפשר בנושאי דת ומדינה, ביטחון וקליטה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

צוות המשא ומתן של מפלגת 'ישראל ביתנו' צפוי לפגוש מחר (ראשון) את צוות המו"מ של 'הליכוד', לפגישה ראשונה במסגרת המשא ומתן להרכיב את ממשלת נתניהו החמישית. יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הודיע הערב (מוצ"ש) כי אין בכוונתו להתפשר בנושאי דת ומדינה.

לדברי ליברמן: "מחר ב-10:30 בבוקר יחל המו"מ הקואליציוני בין הליכוד לישראל ביתנו. ישראל ביתנו היא מפלגה עם סדר יום ברור, המורכב משלושה נושאים: ביטחון, עלייה-וקליטה, דת-ומדינה.

"עם כל הרצון להצטרף לקואליציה המתגבשת והמתבקשת, ועם הנכונות לגמישות, אנו לא נוותר על העקרונות הבסיסיים שלנו".

כזכור, בשבוע שעבר תקף ח"כ אורי מקלב את ליברמן ואמר: "אדם שהתפטר מתפקידו כשר הביטחון וגרם להפלת הממשלה ערב מבצעים צבאיים מורכבים מאוד, כעת לא בא בדירשה לטפל באיום הבטחוני אלא מציג את עניני הדת בראש דרישותיו, בניגוד לדבריו ערב הבחירות אינו דורש כעת לחסן את מפלגות הימין הקיצוני כדבריו, אלא מציג דרישות אחרות לגמרי שאינם רלוונטיות ובלתי הגיוניות".

מקלב עקץ את ליברמן ואמר: "אדם כזה צריך להסביר מדוע מפלגה שצריכה להיות בצמיחה, נאלצה להתמודד עם אחוז החסימה". לדבריו, "הוא עושה זאת בכדי לצאת מהשיממון הפוליטי בו הוא היה תוך לייצר מצב בו הוא הגורם שמכריע את הממשלה, בממשלה הזו כל מפלגה היא המכריעה".

"הצגת הדרישות הללו אינם אלא סחיטה", הבהיר מקלב, "ליברמן מנסה להיות הטראבל מייקר בכדי לקבל תיקים ללא פופרציה לכוחו האמיתי, אם אתה רוצה להוביל את נתניהו לקואליציה אחרת בוא ותגיד זאת בצורה ברורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר