שתף קטע נבחר

לילארד: "לא אכפת לי ממה שפול ג'ורג' עשה"

כוכב אוקלהומה החליט להטביע אחרי תום הזמן החוקי וספג עקיצה מיריבו: "הוא רוצה להוכיח משהו? שיוכיח, זה לא מעניין אותי". אנאס קאנטר עקץ את ווסטברוק

ראסל ווסטברוק נתן הצגה עם 33 נקודות ועזר לאוקלהומה לנצח את פורטלנד במשחק 3 של הפלייאוף.  חברו לקבוצה, פול ג'ורג', החמיא לו: "הוא אמר שהוא ישחק טוב יותר וזה קרה, הוא עמד במילה שלו.אנחנו הולכים אחריו ונותנים לו להוביל אותנו", הוסף הפורוורד, "הוא סוחב אותנו על הגב שלו".

 

מה שהעסיק את העיתונאים היה הדאנק שפול ג'ורג' החליט לעשות אחרי שהמשחק כבר נגמר. הפורוורד עצמו סירב להתייחס, אבל כוכב היריבה דמיאן לילארד עקץ: "אנשים עושים דברים בפלייאוף כדי להיכנס לך מתחת לעור, רוצים להראות דומיננטיות או להצהיר משהו. אין לי מושג. חלק מהאנשים לא יאהבו את מה שהוא עשה, אבל לי לא אכפת. הוא רוצה להוכיח משהו? שיוכיח. באמת שלא אכפת לי".

 

פול ג'ורג' (צילום: AP)
ווסטברוק וג'ורג'. בפורטלנד לא מחבבים אותם(צילום: AP)
 

 

41 שניות לסיום, כשהמשחק כבר היה גמור, ווסטברוק וג'ורג' התווכחו עם לילארד, מהלך שזיכה את ווסטברוק בעבירה טכנית. אנאס קאנטר, ששיחק בעבר באוקלהומה, אמר: "ככה ראסל מתנהג, הוא צועק עליך כדי שיוכל להיכנס לך מתחת לעור ולהוציא אותך משיווי משקל, אני חושב שהחברים שלי לקבוצה התמודדו עם זה היטב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים