שתף קטע נבחר

הקבוצה הארגנטינאית שחילקה לשחקניה ויאגרה

אוניון דה סנטה פה התמודדה מול אינדפנדיינטה האקוודורית באצטדיון הממוקם בגובה של 2,850 מטר מעל פני הים. הפתרון היצירתי לכך היה הכדור שמשמש בדרך כלל למטרות קצת שונות

ספורטאים נוהגים להשתמש בתוספים כאלה ואחרים כדי להתמודד עם העומס שכרוך בקריירה מקצוענית, אבל נדמה שקבוצת אוניון דה סנטה פה לקחה את זה לקיצון: היא החליטה להעניק לשחקניה ויאגרה.

 

המועדון הארגנטינאי התמודד אמש (חמישי) מול אינדפנדיינטה דל-ואלה, שמגיעה מקיטו שבאקוודור, במסגרת הסודאמריקנה. המשחק נערך באצטדיון האולימפי בבירה האקוודורית, שממוקם בגובה של 2,850 מטר מעל פני הים. באוניון החליטו שהדרך הכי טובה להתמודד עם הגובה היא באמצעות הכדור שמשמש בדרך כלל למטרות קצת שונות.

 

העיר קיטו בה ייתקים המשחק ()
העיר קיטו בה ייתקים המשחק

 

"הגובה גורם לכך שכלי הדם סביב הריאות מצטמצמים, זה מקשה על הפעילות וכאן התרופה עוזרת, שכן היא מרחיבה אותם בחזרה", הסביר רופא הקבוצה, סנטיאגו דה -קלבו. הדוקטור הוסיף: "לא מדובר בתרופה אסורה לספורטאים, אבל לא חייבנו את השחקנים להשתמש בה". 

 

זאת לא הפעם הראשונה שבה ספורטאים נעזרים בסילדנפיל, המוכרת יותר כוויאגרה, כדי לשפר את התפקוד. ב-2017 נבחרת ארגנטינה עשתה זאת כששיחקה מול בוליביה בלה-פאס. זה לא ממש עזר לאלביסלסטה, שהפסידו 2:0.

 

אוניון הגיעה לגומלין עם יתרון של 0:2 אותו השיגה במשחק הראשון, אך הפסידה בתוצאה זהה למרות כדור הפלא. המשחק הלך לבעיטות הכרעה מ-11 מטר ובסופן הקבוצה המארחת חגגה העפלה לשלב הבא עם ניצחון 2:4.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים