שרוליק איינהורן נעצר בכניסה למוזיאון המטרופוליטן בניו יורק לאחר שניסה להיכנס מחופש לאיבר מין מוזהב. שרוליק איינהורן סיפק שירות של סמס מתורתו של הרבי נחמן מברסלב. שרוליק איינהורן מתחזק חברות עם מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט גיל שוויד, שהונו האישי מוערך ב-3.5 מיליארד דולר. שרוליק איינהורן הגה את "סרטון הבורקה" של אביגדור ליברמן בהשראת סשה ברון כהן, והיה גם זה שהסתתר בעצמו מתחת לבורקה. שרוליק איינהורן היה מהוגי קמפיין "המסיתים". שרוליק איינהורן שלח לביתה של ריטה זר ענק מאלפי פרחי ציפורן סינית בצורת איבר מין זכרי סגול, עטוי נצנצים. שרוליק איינהורן היה בשלושת החודשים האחרונים חלק בלתי נפרד מקמפיין הליכוד ומי שעמד מאחורי רוב סרטוני הבחירות של המפלגה.

שרוליק איינהורן בתחפושת (צילום: יחצ)
המאבטחים פחות התחברו. איינהורן כדי.ג'יי קוק | צילום: יחצ

ככה זה. אפילו מי שמכיר איזשהו שרוליק איינהורן – למשל השותף במשרד הפרסום "אלנבי" או הדמות הצבעונית וחסרת המעצורים שמסתובבת כבר 20 שנה בעולמות השיווק והלילה התל אביביים - לא מצליח לחבר אותו לשרוליק איינהורנים האחרים, בעיקר זה שבחודשים האחרונים הסתובב במצודת זאב ובמעון ראש הממשלה, מגויס למען מסע בחירות שהיה במידה רבה מלחמת הישרדות של האדם החזק בישראל. רק למי שבאמת מכיר אותו מקרוב זה מסתדר איכשהו, כי הם מגדירים אותו ממילא כבלתי ניתן להגדרה. תנסה להכניס אותו למשבצת, תבנית, סטריאוטיפ חברתי או פוליטי - ומשהו יבצבץ החוצה. לא יסתדר.

אז מי אתה באמת, שרוליק איינהורן? "אחד הדברים שגורמים לך לתת אמון באדם זה שיש לו עמוד שדרה, שאתה יודע מה מניע אותו ועל פי איזה ערכים הוא פועל. אצל שרוליק כל זה מבולבל מאוד", אומר אחד מחבריו. "אין לו ערכים ועקרונות מוצקים, צד שהוא מזדהה איתו, קו ליניארי שנותן לך מושג מי הבן אדם. הוא לא תוחם את עצמו לשום הגדרה. אפשר לומר שהוא אדם בלי שורה תחתונה". 

קמפיינר הוא כמו מנתח באיכילוב, גם במחבל הוא צריך לטפל

יש שני סוגים של יועצי תקשורת. כאלה שיכולים להגות את קמפיין "השתולים" וגם לייעץ ליו"ר מרצ תמר זנדברג, כמו משה קלוגהפט - וכאלה שנודדים לכל היותר בין מפלגות במחנה אחד ורואים בכל שורת מחץ שיהגו שליחות אידיאולוגית. ישראל "שרוליק" איינהורן (39) משתייך לסוג הראשון, שנעשה נפוץ בשנים האחרונות, כשבזירה הפוליטית הישראלית וגם בקרב היועצים כבר ידוע שקמפיינר הוא בדיוק כמו עורך דין. איתך אם תשלם לו כסף, נגדך אם היריב ישלם יותר. כשהתארח איינהורן בשיא מערכת הבחירות בוועידת "הארץ", קריאות בוז הופנו לעברו כשאמר שהוא גאה לעבוד בקמפיין הליכוד. אחרי שמנחת הפאנל נדרשה להרגיע את הקהל, הוא הצהיר: "עבדתי עם גופים מהשמאל וגם מהימין, ואני מתייחס לעבודה שלי כמו לשל רופא. מנתח באיכילוב שמגיע אליו מחבל, גם צריך לטפל בו בצורה הטובה ביותר". בריאיון בהארץ שפורסם לאחר הזכייה, כשנשאל על מה הוא מצטער, איינהורן ענה שבדיעבד היה מבליט יותר את הגברת שרה נתניהו במסע הבחירות. על הטיפול של הקמפיין בתיקי נתניהו אמר ש"הציבור יודע שמחפשים את נתניהו בקטנות כי אי אפשר לנצח אותו. זו רדיפה". 

איינהורן לא הגיע למצודת זאב משומקום. הרקורד שלו כאיש פרסום ארוך אפילו יותר מרשימת ההופעות שלו כ"די.ג'יי קוק", האלטר-אגו המוזהב והזקור שלו. מכריו מספרים על אדם עם כישרון מיוחד לזיהוי עמדות כוח, שתמיד יודע להרעיף פינוקים - מקומות במסעדה שנדיר לתפוס בה שולחן או כרטיסים לאירועים מבוקשים - על אנשים שמאיישים את העמדות הללו. מצד שני, אומרים בסביבתו, אין לו שום בעיה לקבל מרות, לרבות המרות של בני זוג נתניהו. ועדיין, יש מי שלא נכנס לו למשבצת שהפוליטיקאי הכי מחושב גייס את הפרסומאי הכי מופרע. מכרים-רחוקים שהתראיינו לכתבה אומרים בערך ככה: אם שרוליק היה מספר שהוא עובד אצל פייגלין, הכל היה מסתדר. אבל אצל ביבי? 

שרוליק איינהורן (צילום: בועז ארד)
אוריך: "לא הכרתי את ההיסטוריה שלו כאמן". שרוליק איינהורן | צילום: בועז ארד

"אתם צריכים להבין באיזו דמות מדובר", אומר אדם מוכר בסצנת הלילה התל אביבית. "זה לא איזה מישהו שפעם בכמה חודשים עושה משהו קצת מוזר, זה אחד שכל הקטע שלו זה לגשת אליך פתאום בבר ולעשות בלגנים רק בשביל שיהיה מצחיק, בנאדם שיוצא מהבית מחופש לזין. אני מקווה שהוא מבין רק שבחירות זה לא קטעים. גימיקים שמוכרים איתם סודה זה לא בדיוק דברים שראוי להכתיר בגללם ראש ממשלה".

יונתן אוריך, דובר הליכוד ואחד היועצים הקרובים למשפחת נתניהו, לא מבין מה הבעיה. "שרוליק הוא גיוס שאני עשיתי לקמפיין, בערך שבועיים אחרי שיצאנו לדרך", מספר אוריך. "ראיתי את הדברים שעשה ברשת לליברמן, התרשמתי מהיצירתיות שלו, קבעתי איתו להיפגש בתל אביב ולמחרת כבר חתמנו על חוזה. שאלתי אותו על מעורבות שלו בקמפיינים של ארגוני שמאל והוא אמר שהשותפים שלו במשרד הובילו כאלה, ושהוא עצמו לא היה מעורב בהם. מבחינתנו שכרנו את שרוליק ולא את המשרד שלו, ושאלתי את זה במסגרת בדיקה שאנחנו עושים לכל אדם שעובד איתנו, במיוחד בתפקיד של מנהל קריאייטיב. חוץ מזה יצא לי להכיר אותו אידיאולוגית ומהבחינה הזאת אני יודע שהוא לגמרי ימני".

בניגוד לפוליטיקאים ששוכרים אותם, פרובוקציות וסיפורים הגובלים בביזאר מעולם לא הזיקו לפרסומאים. אפילו אם במקרה שוכרת אותם מפלגת השלטון. "לא ידעתי שהוא מסתובב בתחפושת של איבר מין ולא הכרתי את כל ההיסטוריה שלו כאמן", מודה אוריך. "מבחינתי הוא איש מקצוע שעשה עבורנו עבודה מצוינת. סרטון הקברים והסרטון שמציג את גנץ כלא שפוי הם לא עבודה שלו, אבל כל הסרטונים הקצרים כן. הוא אחראי לסטריפים שבהם נכתב 'גנץ, שמאל חלש, פושט רגל', להבלטה של ניסנקורן בקמפיין ולהתעסקות בהשקפת עולם הכלכלית שלו".

ב-2013 ניהלו איינהורן ושותפיו את קמפיין הבחירות של רון חולדאי לראשות העיר תל אביב. הקמפיינים של ארגוני השמאל שאוריך מדבר עליהם היו ל"שלום עכשיו" ולקרן החדשה - מה שמוכר כ"קמפיין המסיתים", התשובה משמאל לקמפיין "השתולים" של "אם תרצו" - אבל אנשים שמכירים את הנעשה ב"אלנבי" מדברים על ההתפצלות אידיאולוגית פנים-משרדית. איינהורן רצה לנגוס נתח בקמפיינים של המותגים הפוליטיים בימין, שותפיו לא התלהבו. את הקמפיין ל"ישראל היום" כבר עשה בלעדיהם.

שרוליק איינהורן (צילום: באדיבות עיתון גלובס צילום איל יצהר)
"אדם ללא שורה תחתונה". איינהורן | צילום: באדיבות עיתון גלובס צילום איל יצהר

"אלו היו שנים של ביקורת חוצת גבולות על המדיניות של 'ישראל היום' והוא פתאום הרשה לעצמו להיות הקמפיינר שלהם", מתאר כתב התקשורת של דה מרקר, נתי טוקר. "אז הבנתי לראשונה שלשרוליק יש קשרים באזורים פוליטיים שלא בהכרח מזוהים איתו ממבט ראשון. כולם יודעים שאף אחד לא עובד עם 'ישראל היום' בלי יחסי אמון קרובים עם הבכירים, הם לא מכניסים כל אחד לקלחת הזאת אלא אם כן הם בטוחים במאה אחוז שהוא לא יוציא דברים החוצה ושיש לו קרבה פוליטית לאג'נדה שלהם. אני זוכר שבזמנו זה נשמע לי מוזר, כי הוא הצטייר כפרסומאי שמאלני עם משקפיים עגולים שעושה דברים נועזים ומיניים".

אגב דברים נועזים, חלק מהגברים ששוחחו איתנו מספרים על ניסיון של איינהורן להשליט עליהם איזה כוח באמצעות די.ג'יי קוק. הוא מזהה את חולשתם ואת רתיעתם ממגע, הם משתפים פעולה עם המשחק כי הוא אינו מיני, רק משעשע. כשהוא מרגיש מספיק בנוח עם חברים ממין זכר, הוא מנשק אותם בפה ומתיישב להם על הברכיים. העיתונאי ניר גונטז' שיתף את עוקביו בטוויטר בתמונה של השנייים מתנשקים: "בכנס של 'הארץ' שאלתי את מנהל הקריאייטיב של הליכוד איך זה להיות המוציא לפועל של מדיניות ההסתה והפילוג של נתניהו (משתפי פעולה תמיד עניינו אותי). הוא השיב שהוא מעריץ שלי ונתן לי נשיקה בפה". הוא פיזי ומשוחרר מאוד, אבל נזהר מאוד מלבצע מעשים דומים בנשים. הכריזמה שלו, מסביר גבר שמכיר אותו היטב, עוזרת לו שלא להיתפס כווירדו או כתמהוני. הוא פשוט שרוליק.


לא ציפינו מהברנז'ה למחיאות כפיים

בבחירות 2015 עבד איינהורן עם שותפיו ב"אלנבי" על הקמפיין של מרצ, שיתוף פעולה שהופסק לאחר חודש בגלל מחלוקת על האסטרטגיה התקשורתית. הפעם נעשתה העבודה שלו במסגרת קמפיין הליכוד בנפרד מ"אלנבי" שבו הוא שותף, באמצעות חברת Perception שבבעלותו. באתר החברה אפשר למצוא רק תמונה של גורדי שחקים, ללא פרטים נוספים.

לאביגדור ליברמן, בתקופת כהונתו כשר הביטחון, איינהורן שימש יועץ בכיר למדיה דיגיטלית ולדעת הקהל. הוא חתום לא רק על "סרטון הבורקה", הטייק-אוף על סשה ברון כהן בתכנית "מי זו אמריקה" שספג ביקורת ציבורית קשה, אלא גם על כמה ציוצים שלוחי רסן של ליברמן מהתקופה ההיא שנראו נועזים אפילו בסטנדרטים שלו. בשנה שעברה התפטר איינהורן מהעבודה עם ליברמן כדי לאפשר את מינויה של אמו, טליה איינהורן, לתפקיד בוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה - המעורבת בבחירת הרמטכ"ל, מפכ"ל המשטרה ונגיד בנק ישראל.

בסביבתו של איינהורן יש המעידים כי אחרי הסרטון שהפיק לליברמן, שנתפס כנזק תדמיתי לשניהם, היועץ חיפש את הדרך החוצה. מינוי אפשרי של אמו לוועדת גולדברג התאים בדיוק למטרה והוא הודיע על פרישה מהקמפיין. משנקבע תאריך לבחירות, אנשיו של ליברמן גיששו אצלו שוב לגבי אפשרות של שיתוף פעולה, אבל איינהורן מונה בינתיים ליועץ התקשורת של השרה גילה גמליאל, הריץ אותה לפריימריז וממנה המשיך ישירות לקמפיין המפלגתי.

בקמפיינים אחרים היה איינהורן מקבל אולי את תווית הילד הרע, אבל כשהגיע למצודת זאב גילה שם צעירים ממנו וחצופים ממנו. בהשוואה לצוות הקמפיין של המועמד המתחרה בני גנץ, ששכר את שירותו של משרד יח"צ גדול, הצוות שהקיף את נתניהו בניהול קמפיין הליכוד היה מצומצם והורכב מבעלי מקצוע ממשרדים שונים שלוקטו בקפידה. בין היתר היו שם מנהל ניו מדיה בן 24 שנתניהו עובד איתו בשגרה, סוקר אמריקאי ותיק ויועצי תקשורת כמו איינהורן ממשרדים קטנים ובוטיקיים. אולי התחושה בבלפור, שלא מדובר בעוד מערכת בחירות לראשות הממשלה אלא בבחירות שיקבעו את מצבו המשפטי של נתניהו עצמו, הייתה המוטיבציה מאחורי בניית הצוות המותאם-אישית הזה. ככה או ככה, זה הצליח.


הערכות זהירות אומרות שאיינהורן תוגמל בכמיליון שקלים עבור חלקו בקמפיין הליכוד, אבל כל מידע על מסע הבחירות הזה צריך להילקח עם גרגר של מלח: עובדי הקמפיין הוחתמו על מסמך סודיות שכולל הסכמה לבדיקת פוליגרף והתחייבות לתשלום קנס בגובה מאה אלף שקלים על הדלפות מידע, במהלך הקמפיין וגם אחריו. במילים אחרות, מי שמדבר הוא לאו דווקא מי שיודע.

אחד שבהחלט יודע הוא נדב שטראוכלר, מנהל מערך התקשורת בליכוד. הוא שמח מאוד כשמבקשים ממנו לספר על איינהורן. "שרוליק הוא מענטש. היינו צוות מצומצם של ארבעה-חמישה שניהלו את הקמפיין - עופר גולן, יונתן אוריך, טופז לוק, שרוליק, אני ונתניהו בראש, והוא התאים כמו כפפה ליד", אומר שטראוכלר. "מדובר באדם מבריק שמבין עניין וידע לחשוב על סרטונים טובים ולהרים אותם במהירות. גם הסטיקרים של ביבי שהופצו בווטסאפ היו רעיון וביצוע שלו".

האם ידעו בליכוד שהאדם ששכרו מסתובב מחופש גם כשלא פורים בחוץ, והיה מעורב בקמפיינים לגופי שמאל? שטראוכלר מעיד שלא, אבל מבהיר שבתנאים הנתונים זה גם לא כל כך עניין אותם. "לא הכרתי קודם אותו ואת העבודות שלו, ולא מפריע לי אם את אומרת שהוא עשה פעם קמפיין למרצ. הרגשנו כמו יחידה קרבית קטנה באוהל סיירים שהגיעה למילואים וחשוב רק הניצחון בסוף. שנינו השארנו מאחור ילדים קטנים בבית לשלושה חודשים והקרבנו המון. אגב, לא מפתיע אותי ששרוליק לא קיבל פרגון יתר על זה שהוביל את הקמפיין של ראש הממשלה. לא ציפינו מהברנז'ה למחיאות כפיים".

גיל שוויד (צילום: Photo by Flash90)
הנישואים הסתיימו, החברות נשארה. שוויד | צילום: Photo by Flash90

איינהורן לא נוטה להביע בפומבי עמדות פוליטיות חד משמעיות, אבל "שמאלן תל אביבי ממשרד פרסום" – זה פשוט לא האיש. הוא גדל בבית ימני, חבריו מספרים שבבחירות הקודמות הצביע לישראל ביתנו בראשות ליברמן ובבחירות הנוכחיות אמר שהוא מתכוון להצביע ליכוד. באותה נשימה הוא חבר קרוב של עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון, באינסטגרם שלו אפשר לראות אותו בחברת הספר הקבוע שלו מיקי בוגנים ועם ראש ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר, וגם ח"כ דוד ביטן, הפרפורמר אוריאל יקותיאל ויו"ר הכנסת לשעבר אברום בורג. מיקס שפחות או יותר מספר את כל הסיפור.

להיות ג'ורג' בטטה

הוא נולד בישראל, אבל כמעט לא חי בה כילד: המשפחה עברה לקופנהגן וחזרה משם רק לאחר שכבר חגג בר מצווה. אביו נפטר ממחלה כשאיינהורן היה נער, סבו היה ההשראה לדמות המורה "שמילקיהו" בספריו של פוצ'ו ובבעלותו היה אוסף יודאיקה ענק. אמו טליה היא פרופסור למשפטים באוניברסיטת אריאל ולאחרונה החלה להיות לפעילה בטוויטר, שם היא מביעה השקפת עולם נצית וזוכה לתשומת לב רבה. עם מינויה לוועדה המייעצת למינוי בכירים, הוגשה עתירה על ידי ח"כ תמר זנדברג שטענה כי איינהורן חתמה על עצומה הקוראת לחיילי צה"ל ולשוטרי משטרת ישראל שלא לשתף פעולה עם ההוראה לפינוי התנחלויות בתקופת ההתנתקות, ולמעשה קראה לסרבנות. העתירה נמשכה מאוחר יותר ואיינהורן מונתה. 

לאיינהורן יש שלוש אחיות. המשפחה הגרעינית נפגשת לעיתים קרובות לארוחות ערב וכולם גרים במרכז תל אביב, העיר שבה הפך לשם דבר עשורים לפני ביבי-נגד-גנץ: בתחילת שנות ה-90, כשהיה רק בן 16, איינהורן כבר קנה את עולמו ואת הכינוי "ילד פלא" כשהביא לארץ להקת רוק מיוון להופעה בתל אביב. בתחילת שנות האלפיים הוא ייחצ"ן את מועדון "האומן 17" כשעדיין פעל רק באזור התעשייה תלפיות בירושלים, והוא ידוע כבן טיפוחיו של ראובן לובלין, מבעלי "האומן".

איינהורן, שהיה אחראי על הבוקינג של "האומן", ייבא מחו"ל תקליטנים בעלי שם עולמי. בין השאר הביא לקדמת הבמה את הדי-ג'יי הצעירה "מיס טי", שעלתה לתקלט במועדונים ללא חולצה, ועמד מאחורי הדמות "ג'ורג' בטטה": איינהורן היה עולה לתקלט מחופש לבטטה, במטרה ליצור "מותג ד'י-ג'יי" ללא צורך באדם אמיתי, כך שכל די.ג'יי יוכל לגלם את ג'ורג' בטטה אם רק ילבש את התחפושת.

כמה מהביקורות הנוקבות ביותר על קמפיין הליכוד שאיינהורן היה שותף לו דיברו על יחס בעייתי לאוכלוסיית ערביי ישראל. איינהורן עצמו היה הראשון שהביא את המוזיקה הערבית לחיי הלילה התל אביביים, בתחילת שנות האלפיים; במסעדת רפאל של רפי כהן, שנסגרה בינתיים, הוא עצמו היה מתקלט מוזיקה ערבית בליין קבוע. בהאומן 17 הופיע לצד די-ג'יי ירדני.

האלטר-אגו "די.ג'יי קוק", שתחת שמו שחרר איינהורן שירים ובתחפושתו עלה להופעות רבות (בין היתר במצעד הגאווה ומסיבות גדולות במועדונים), עבר גלגולים רבים לפני שהתייצב על המראה הנוכחי שלו, חליפה של איבר מין זכרי בצבע זהב שנתפרה למידותיו. איינהורן מכנה את עצמו אמן בינלאומי ולפחות במקרה אחד הופיע באזור חיוג שמצדיק את ההגדרה: ב-2016, כשהורחק על ידי המאבטחים תחת מחאה מהמטרופוליטן בניו יורק. כנראה פחות התחברו לפאלוס זהוב מהלך. הסיפור עם ריטה, שהתרחש בישראל, היה בכלל ביזארי: "די.ג'יי קוק", בלי שום אזכור לאיינהורן, שלח לביתה של הזמרת זר פרחים פאלי עצום לאות התנצלות, לאחר שטען שנפגעה כי גילתה שהוא אמור לשמש מופע חימום שלה באצטדיון בלומפילד.

את הגועל הזה הוא עשה לבד

בריאיון ל"הארץ" אמר איינהורן שהפסיקו לומר לו שלום ברחובות תל אביב בגלל הקרבה לליכוד. "ישבתי איתו השבוע בתל אביב ומישהו שזיהה אותו ברחוב אמר לו, 'מה עשית לנו?'", מספר אוריך. שותפיו במשרד, שעובדים איתו שנים, התקשו לעבור לסדר היום אחרי ההתגייסות שלו לקמפיין של נתניהו. יואש פלדש, סמנכ"ל קריאייטיב ב"אלנבי", צייץ בטוויטר על תמונת בכירי קמפיין הליכוד שהופצה ברשת: "בתמונה: גברים אשכנזים חוגגים את הצלחת השקרים, הנוכלויות והרמאות שלהם. מה באמת יש לאחל לאנשים שלא בוחלים בגניבות (אפילו של סרטוני וידיאו) ושהציבו מצלמות נסתרות בתוך קלפיות כדי להלך אימים על המיעוט הערבי? ובכן, בדיוק את מה שהם עצמם עושים למי שלא התמזל מזלו להיוולד יהודי". למגיב שכתב "חשבתי שאתה חולק את אותו המסטינג עם שרוליק", הגיב פלדש: "את הגועל הזה הוא עשה לבד".


את משרד הפרסום (או בהגדרתו הרשמית "בית קונספטים") "אלנבי" הקים איינהורן בשנת 2010 במשותף עם גיא אסיף, שעבד איתו בעבר. למשרד יש שלוחה באמסטרדם ושלוחה בניו יורק שמנהל אלי פאר. האלנבים אוהבים להיות המשרד שאליו באים בשביל אסטרטגיות וקמפיינים אדג'יים שבודקים גבולות ומייצרים הד ברשת. ברשימת הלקוחות של המשרד נמצאים טמפו, קסטרו, ארומה ישראל, קבוצת גולף וספוטיפיי, ובין הצלחותיהם הגדולות אפשר למצוא את המהפך התדמיתי שעשו לבירה מכבי וקמפיין גלובלי לסודה סטרים, שבהמשך רשמה אקזיט. כחלק ממנו העלו את הפרסומת Shame or Glory בהשפעת "משחקי הכס", שנהפכה לוויראלית. היום מועסקים שם כ-15 עובדים, כולל ההנהלה. איינהורן הודיע שיצא לחופשה עד סיום קמפיין הליכוד ובינתיים לא חזר; שותפיו מסרבים להשיב מה יעלה בגורלם כצוות.

לפני שהיה שותף להקמת "אלנבי", איינהורן היה הבעלים של חברת תוכן לסלולר שסיפקה למנויים שירות רינגטונים והודעות טקסט יומיות עם משפטים של הרבי נחמן מברסלב. מתישהו בדרך החל תואר במשפטים ב"בינתחומי" ומעולם לא סיים אותו, אבל עם כל הדברים שהוא הספיק להיות ולעשות, חייו אינם נטולי יציבות. הוא נשוי לאמנית ליאת איתן ואב לפעוטה בשם לב; את איתן הכיר כשהייתה מלצרית ב"קנטינה", מסעדה שהפכה במרוצת השנים למוסד תל-אביבי ושאיינהורן פוקד בקביעות.

בינמין נתניהו (צילום: Yonatan SindelFlash90)
יותר מעוד קמפיין בחירות. נתניהו | צילום: Yonatan SindelFlash90

איינהורן הוא גיסו לשעבר של מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט גיל שוויד, שהיה נשוי לאחותו חמוטל והביא איתה לעולם שלושה ילדים (חמוטל עצמה, אגב, מוכרת כ"ג'ואיש גורו", פרסונת רשת גנדרנית שמחלקת עצות לקניית סרוויס ולהשקעות פיננסיות). לאחר שהתגרשו ב-2012, איינהורן המשיך לשמור על קשר עם שוויד והשניים נוהגים לצאת מדי כמה חודשים למסעות קולינריים בחו"ל. בין לבין מכיר איינהורן לשוויד את המקומות החדשים שנפתחים בתל אביב, וצ'ק פוינט של שוויד נעזרת מעת לעת בשירותיו של "אלנבי". גם בהקשר הזה מעניין איך תסתיים החופשה של איינהורן.  

"אלנבי זה שרוליק ובלעדיו העסק הזה לא מתפקד אותו דבר. הוא גם גאון קריאייטיב וגם זה שמביא את הלקוחות ומכרכר סביבם", מעיד מכר בסביבתו. "באופן כללי הוא טוב בלהרים לאנשים, אומר לך שהוא מעריץ אותך, שאתה מלך, שאתה בוס. במילים האלו ממש. הוא יודע למצוא את דרכו עם בני אדם וזה הכישרון הגדול ביותר שלו".

מכרים של איינהורן מספרים שהפוליטיקה היא מבחינתו לא יותר מנשף מסכות, מגרש משחקים שבו למעשים אין השלכות זולת צבירה או אבדן של כוח פוליטי. הקוד האתי שלו אומר שאין טוב ורע אלא רק אנשים בעלי כוח, אנשים שמתעתדים להיות בעלי כוח ואלה שאין להם ולכן לא נספרים. השאיפה המקצועית שהוא מדבר עליה עכשיו באוזני חברים היא לייעץ לקמפיינים פוליטיים במדינות אחרות, גם בעולם השלישי, כדי לבדוק את השפעתו במקומות שבהם הדמוקרטיה חלשה יותר. די.ג'יי קוק, בקרוב ברפובליקת בננות? סטיי טיונד.

שרוליק איינהורן מסר בתגובה: "פוליטיקה היא תחום מאוד אמוציונלי עבור הרבה אנשים ואני לא שופט אף אחד על הרגשות שלו. בכל מקרה כיף גדול להשתתף במגזין החג הרציני של מאקו. מעריך את תשומת הלב. חג שמח וכשר!".