בכיר ב’דגל ראב”ד’: “יכולנו לתת את הסטירה הזאת ל’רשב”ם’ כבר מזמן”

המינוי של אבי שטרן לסגנו של שרוליק פרוש • בכיר בדגל ראב"ד על 'דגל רשב"ם': "במערכת הבחירות לא רצינו להפריע. עכשיו הגיע זמן החשבון - ויהיו עוד כאלה"
אריה ריבקינד
י"ג ניסן התשע"ט / 18.04.2019 20:55

היריבות בין ‘דגל רשב”ם’ ל’דגל ראב”ד’, הכוללת גם את סביבתו של הגר”ד לנדו, ראש ישיבת סלבודקא, רשמה הערב (חמישי) פרק חדש, עם המינוי של יו”ר סיעת ‘דגל’, אבי שטרן, לסגן ראש העיר אלעד – למרות שעדיין לא נחתם הסכם בין ראש העיר לסיעות ש”ס ו’דגל’ על כניסה לקואליציה העירונית.

בכיר ב’דגל ראב״ד’, המסתובב עם בטן מלאה על ההשפלות שספגו בחצי שנה האחרונות, אומר הערב לחרדים 10: “יכולנו לתת את הסטירה הזאת ל’רשב”ם’ כבר מזמן, אבל חששנו על יעקב אשר”.

חבר הכנסת אשר זוכה לאמונם של אנשי ‘דגל ראב”ד’, ומזוהה עמם.

הגורם הוסיף: “אחרי שמקומו ברשימת ‘דגל התורה’ היה מובטח, כבר החלה מערכת הבחירות ולא רצינו להפריע. עכשיו הגיע זמן החשבון – ויהיו עוד כאלה”.

ביום שני השבוע דווח כי היריבות בין שני הפלגים הגיעה לפתיחה של המשטרה. לפי דיווח בתכנית ‘מנדי וביתאן’, בסביבת אחד מגדולי ישראל בבני ברק הוגשה תלונה למשטרה נגד “פעיל המזוהה עם השולטים בחצר הרב קנייבסקי שהיה אחד מסדרני עצרת הבחירות”.

לפי הדיווח, התלונה היא על תקיפה.

לדברי אחד מיוזמי הגשת התלונה, “הרבנים אישרו ללכת למשטרה בגין האלימות שהופעלה”.

כפי שדווח באתר חרדים 10, במהלך העצרת של ‘דגל התורה’ שהתקיימה ביום ראשון בשבוע שעבר, סדרני האירוע מנעו במשך דקות ארוכות את כניסתם של הגרי”ג אדלשטיין והגר”ד לנדו, ובמקום התפתחו עימותים בין הסדרנים – שנשמעו להוראות אנשי הבית ברחוב רשב”ם, לבין המלווים של שני ראשי הישיבות.

באחד המקרים שכב אחד המלווים שהוכה “מעולף”, כדברי אנשי ההצלה, וחליפתו נקרעה.

הערב, כך נראה, נגבה התשלום הראשון על ההשפלה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רדוד
    18/04/2019 22:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מלבי מחלוקת

  2. תקראו את זה ותדעו מה יקרה באחרית הימים
    19/04/2019 00:23
    שמעון ביטון
  3. הכל יסתדר המחלוקת בין דגל ראב”ד לדגל רשב”ם תסודר על הצד הטוב ביותר גם בדגל רשב”ם לא רצו לעבוד על השלום לפני הבחירות אבל יסדרו את זה על הצד הטוב ביותר