השלום באלעד

ש"ס ודגל התורה הודיעו: נכנסים לקואליציה בראשות פרוש

חודשים ארוכים לאחר הבחירות באלעד, ש"ס ו'דגל התורה' הודיעו כי הוחלט בשתי הסיעות להיכנס לקואליציה וממתינים לחתימה של פרוש • צוריאל קריספל ביקש לפרוש (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ופרוש (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

שישה חודשים לאחר מערכת הבחירות הסוערת בעיר החרדית אלעד, ש"ס ו'דגל התורה' הודיעו היום (חמישי) כי קיבלו החלטה להיכנס לקואליציה בראשות ראש העיר ישראל פרוש.

בהודעה משותפת של 'דגל התורה' וש"ס נמסר: "לאחר שהבשילו התנאים ומילוי הדרישות הוחלט בשתי הסיעות להיכנס לקואליציה בעיר אלעד.

"מכאן ואילך יוצאים כולם לדרך חדשה ומשותפת בניהול העיר לרווחת כל תושביה. איחולי חג פסח כשר ושמח לתושבי אלעד יחד עם כל בית ישראל".

יצוין כי עד כה טרם נחתם ההסכם בין הסיעות לפרוש, והצדדים ממתינים למעמד החתימה: "הגענו להסכמות, עכשיו זה בידיים שלו, מחכים לחתימה" אומר גורם המעורה בנושא.

לדברי הגורם: "היה ניסיון מצד פרוש להוביל מהלך של חתימה עם סיעה אחת ולאחר מכן עם הסיעה השנייה, לפרק את הגוש הספרדי-ליטאי, אבל הוא הבין שלא יצליח, אנחנו מגיעים מאוחדים".

"מקווים לפתוח דף חדש", הוא מוסיף: "ננסה לשכוח את העבר, אבל הוא צריך גם להיות חכם ולא לנסות כבר על ההתחלה למנות סגן לסיעה אחת וסגן שני רק אחרי הפסח, זו תהיה טעות מצידו".

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע כי יו"ר ש"ס המקומית צוריאל קריספל ביקש לפרוש מתפקידו בעיר, כך שיו"ר ש"ס השר אריה דרעי צפוי למנות סגן ספרדי אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר