י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד מקפיא

צפו: טבילת אלפי הכוסות על גדות האוקיינוס

ארגון מתנדבים המסייע לגייס כספים ולהגשים חלומות עבור עמותות צדקה שונות, ארגן צלילה במי האוקיינוס הקפואים שבמהלכה טבלו אלפי כוסות  

צפו: טבילת אלפי הכוסות על גדות האוקיינוס
בחורי ישיבה טובלים כוסות באוקיינוס ​​האטלנטי צילום: המצלם

ארגון 'הבירה של מועדון הדובים קוני איילנד', מארגן מתנדבים שיכנסו לתוך המים הקפואים של האוקיינוס ​​האטלנטי על מנת לגייס כספים עבור עמותות צדקה שונות.

קבוצה של בחורים מישיבה מקומית ב'פייב טאון' ניו יורק ובוגרים מישיבת "שערי חיים", נטלו חלק במיזם צלילה מסוג שונה, הם צללו לתוך מימיו הקפואים של האוקיינוס ​​האטלנטי כדי לסייע לועד של 'פייב טאון' לטבול 6000 כוסות.

המיזם תוכנן בשעה 10:30 בבוקר אתמול, אך הבחורים אמרו למארגנים כי הם אינם זמינים עד השעה 14:00, כי כולם היו בסדר א', וזה במהלך בין הזמנים.

"אני כל כך גאה שככה התלמידים שלנו מתנהגים בבין הזמנים שלהם - לומדים סדר בוקר חזק, ורק אחר כך, אחר הצהרים הם מזכחי את הרבים", אמר הרב ירחמיאל שיינר, אחד מראשי הישיבה של ישיבת שערי חיים. כך דווח באתר Yeshiva world news.

"המים היו כמעט קפואים - היינו צריכים להתחפר בחול כדי להתחמם", סיפר אחד מבוגרי "שערי חיים". כשנשאלו הבחורים אם הם היו עושים את זה שוב, כל הבחורים הגיבו בחיוב למרות המים הקפואים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד