'אומת ביבי'

נתניהו ברשימת מאה המשפיעים של "טיים"

במגזין המוביל הסבירו כי ההישג המרכזי של ראש הממשלה, הוא שהצליח לשכנע את הישראלים כי אי אפשר בלעדיו. "למרות האיומים עליה, ישראל צוברת עוצמה", הסבירו (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כמידי שנה, פרסם היום (רביעי) המגזין האמריקאי היוקרתי "טיים" את רשימת מאה המשפיעים, ובהם נכלל גם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, לצד אישים פוליטיים בכירים מרחבי העולם, ושלל דמויות מוכרות.

"ישראל היא 'אומת ביבי', חלק ניכר מהישראלים מאמינים שהשגשוג והעוצמה של המדינה נזקפת במידה רבה לזכותו", הסביר הפובליציסט של המגזין, דייוויד פרנץ' את הבחירה.

על פי המגזין, "הסיבות למשיכה אליו ברורות. האינתיפאדה השנייה החלישה את השמאל הפוליטי בישראל, והזיכרונות הטריים של מחבלים מתאבדים החלישו דרמטית את הרעיון שיש פרטנר לשלום. ירי הרקטות המתמשך על-ידי חמאס מוכיח שהסכנות הנוכחיות הן אמיתיות, והכוח והשאיפות של איראן מאותתים שגם שני דורות אחרי מלחמת יום הכיפורים לישראל עשויים להישקף איומים קיומיים".

"למרות הסכנה, ישראל נעשית משגשגת יותר ויותר. היא נעשית חזקה יותר. וכפי שהוכיחו הבחירות, די ישראלים מאמינים לא רק שנתניהו אחראי חלקית להצלחה הזו, אלא שהוא האיש שישראל אינה יכולה בלעדיו. וכך הוא ניצח שוב, אף שהוא מתמודד עם טענות חמורות לשחיתות".

במגזין הוסיפו כי "אין ספק שלביבי מגיע חלקו בקרדיט על חוזקה של ישראל, אבל העובדה שהוא מצליח לשכנע את הישראלים שרק הוא יכול להשיג זאת – היא ההישג הפוליטי האמיתי שלו".

בתגובה להודעה על בחירתו, צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "תודה למגזין הבינלאומי טיים על שבחר בי לאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם. אמשיך לפעול בכל כוחי למען המדינה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר