י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יותר מהאפיפיור, לצד טראמפ

המגזין TIME קובע: ביבי מהמשפיעים בעולם

מביא כבוד: לקראת כניסתו לכהונה נוספת במשרד ראש הממשלה, נתניהו נבחר לאחד ממאה המשפיעים בעולם לצד דמויות בולטות בינלאומיות

המגזין TIME קובע: ביבי מהמשפיעים בעולם
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

מגזין טיים היוקרתי, שנחשב לאחד מהמשפיעים בעולם, בחר בראש הממשלה בנימין נתניהו שנבחר לכהונה נוספת בתפקיד, לאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם.

לצדו של נתניהו ברשימה היוקרתית ניתן למצוא את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כמו גם יו"ר בית הנבחרים האמריקני ננסי פלוסי ודמויות משפיעות נוספות.

בדברי ההסבר לבחירה בראש הממשלה, אותם כתב הפובליציסט של המגזין דייוויד פרנץ', מציינים במגזין: "ישראל היא האומה של ביבי. אם היה ספק, בחירתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לכהונה חמישית בחודש אפריל, לא רק חיזקה את אחיזתו במדינה המזרח תיכונית הקריטית, אלא גם העמידה אותו צמוד לראש המייסדים, דוד בן-גוריון, כראש ממשלת ישראל. הסיבות לכהונה המתמשכת ברורות".

המגזין האמריקני מפנה זרקור על האווירה הפוליטית בישראל ומסביר לקוראיו מדוע מחנה השמאל בארץ מצטמק. "האינתיפאדה השנייה הביאה את השמאל הפוליטי של ישראל למצב לא טוב, עם זיכרונות של מחבלים מתאבדים שהזכירו את הרעיון שאין פרטנר לשלום".

"אבל למרות הסכנות, ישראל צומחת יותר, והופכת לחזקה יותר", מציינים במגזין. "וכמו שהבחירות מוכיחות, מספר לא מבוטל של ישראלים סבורים שלא רק שנתניהו אחראי להצלחתו, אלא שהוא האדם החיוני לעם וכך הוא ניצח שוב, למרות ההאשמות נגדו על שחיתות, ביבי בהחלט ראוי לקרדיט על הצלחת ישראל, ועל כוחה של ישראל, אך לשכנע את הישראלים שהוא יכול להשיג זאת, זהו ההישג הפוליטי המשמעותי".

ראש הממשלה שיתף בחשבון הפייסבוק שלו צילום מסך מאתר המגזין והוקיר את הבחירה בו :"תודה למגזין הבינלאומי TIME על שבחר בי לאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם. אמשיך לפעול בכל כוחי למען המדינה שלנו".

בנימין נתניהו מגזין דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד