שרה נתניהו דחתה פשרה ב’מעונות’: שהפרקליטות תפצה על עינוי דין

סנגורה של נתניהו הגיע להסכמות עם נציגי הפרקליטות על אופי העבירות, אך לא על הפיצוי הכספי: "על הפרקליטות לפצות את נתניהו על עינוי הדין, אי בדיקת פרטים והעלמת ראיות" • הפרקליטות: "הליך הגישור עודנו מתנהל"
חרדים 10
י"ב ניסן התשע"ט / 17.04.2019 11:05

בעוד המשא ומתן בהליך הגישור בעניין תיק המעונות עודנו מתנהל, סנגורה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, דחה הצעת פשרה לסגירת התיק, מטעם נציגי הפרקליטות. כך דווח ב’ישראל היום’.

בפגישה בין נציגי הפרקליטות לסנגורה של נתניהו, עו”ד יוסי כהן, הגיעו הצדדים להסכמות על הרשעה בעבירת ניצול טעות ללא מרמה, במקום שורה של סעיפים מחמירים יותר בהם מרמה בנסיבות מחמירות, הפרת אמונים והצגת מצגי שווא.

זוהי הרשעה על גבול הפלילי, במתחם נמוך בהרבה ממה שדרשה הפרקליטות תחילה.

לפי הדיווח של יאיר אלטמן, סלע המחלוקת נסוב על הפיצוי הכספי. גם כאן הפרקליטות ירדה מדרישתה הראשונית להחזר בסך 350 אלף שקלים. הצדדים הסכימו על פיצוי סמלי, אך לא על הסכום המדויק של פיצוי כזה.

בישראל היום דווח עוד, כי בכוונתו של עו”ד כהן לדרוש כי הפרקליטות היא זו שתפצה את שרה נתניהו על עינוי הדין, אי בדיקת פרטים והעלמת ראיות, שלטענתם בוצעו על ידי הפרקליטות.

בין היתר מדובר על 40 אלף שקלים שהוכנסו לסכום המקורי של ה־350 אלף שקלים, שהתבררו כארוחות מדיניות, כשרוב הסכום הנותר מיוחס להזמנות שביצע אב הבית לשעבר ועד המדינה בתיק, מני נפתלי, ומקצתו עובדים אחרים.

מהפרקליטות נמסר כי  “הליך הגישור עודנו מתנהל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות