שתף קטע נבחר

יורגן קלופ: "אסיר תודה להיות חלק מליברפול"

המאמן הגרמני שפע מחמאות לשחקניו אחרי ה-0:2 על צ'לסי באנפילד: "גאה בקבוצה". גווארדיולה על דה בריינה, שבישל פעמיים ב-1:3 של סיטי מול פאלאס: "רואה מסירות שאף אחד אחר לא יכול לראות"

"אני כל כך גאה בקבוצה. הייתה אווירה מדהימה באצטדיון. אני אסיר תודה להיות חלק מהדבר הזה. עכשיו נתכונן למשחק הגומלין מול פורטו". הדובר, יורגן קלופ, אחרי ה-0:2 של ליברפול על צ'לסי באנפילד.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

ארבעה מחזורים לסיום העונה והמרסיסיידרס מתקרבים לזכייה ראשונה באליפות מזה 29 שנים. אבל זה לא יהיה פשוט כי מנצ'סטר סיטי מפגרת אחרי ליברפול בשתי נקודות בלבד ויש לה משחק חסר.

 

ליברפול, צ'לסי (צילום: רויטרס)
סלאח והחברים חוגגים(צילום: רויטרס)

 

אתמול ניצחה סיטי בחוץ את קריסטל פאלאס 1:3. "כמובן שאחרי המשחק, הדבר הראשון שבדקנו זה כמה הסתיים המשחק שלהם. זה טבעי". הוסיף הגרמני. "אם היינו שומעים שהם הפסידו רגע לפני המשחק שלנו זה לא היה עוזר, היינו מאבדים ריכוז".

 

גווארדיולה: "סומך על השחקנים שלי"

אחרי שהשיגה את ניצחונה התשיעי ברציפות בפרמייר-ליג, בסיטי מאמינים שיוכלו לסיים את העונה עם עוד שני תארים (אליפות וליגת האלופות). "שיחקנו בשלושת החודשים הקודמים כל שלושה ימים. אני סומך על השחקנים שלי. השגנו בשתי העונות האחרונות 183 נקודות ויש לנו עוד חמישה משחקים לסיום העונה".

 

על שני הבישולים של קווין דה בריינה במשחק, הוסיף הספרדי: "אנחנו מכירים את ראיית המשחק שלו. הוא יכול לראות מסירות שאף אדם אחר לא רואה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים