שתף קטע נבחר

צילומים: AP, AFP

0:1 לפורטלנד על אוקלהומה סיטי, מילווקי התעללה בדטרויט

הטריילבלייזרס עשו את העבודה בבית מול הת'אנדר (99:104), למרות טריפל דאבל של ווסטברוק. לילארד (30 נקודות) וקאנטר (20 ו-18 ריבאונדים) בלטו. הבאקס הביסו את הפיסטונס ב-35 הפרש (86:121), יוטה התפרקה ברבע האחרון נגד יוסטון והפסידה 122:90

  ()

אחרי שמונה הפסדים רצופים בפלייאוף בשנתיים האחרונות פורטלנד סוף סוף ניצחה. זה קרה הלילה (בין ראשון לשני) כשהיא אירחה את אוקלהומה סיטי במשחק הראשון של הסיבוב הראשון במערב - 99:104. דמיאן לילארד הוביל את המארחת עם 30 נקודות, אבל הסיפור הגדול היה אנס קאנטר, שהגיע לפני פגרת האולסטאר לקבוצה ומאז פשוט פורח.

 

משחק נוראי של אינדיאנה בפתיחת הפלייאוף

 

הסנטר הטורקי סיים עם דאבל דאבל מרשים של 20 נקודות ו-18 ריבאונדים (השלישי בתולדות המועדון אחרי ביל וולטון ולמרקוס אולדרידג' שקולע לפחות 20 וקולט לפחות 18 ריבאונדים במשחק בפלייאוף), והשכיח לגמרי את חסרונו של יוסוף נורקיץ', ששבר את רגלו השמאלית וגמר את העונה. הטרייבלייזרס קיבלו גם בחזרה את סי.ג'יי מקולום שנעדר בתקופה האחרונה. הגארד קלע 24 נקודות.

 

דמיאן לילארד ואנס קאנטר חוגגים (צילום: AFP)
קאנטר ולילארד. הצגה של השניים(צילום: AFP)

 

ראסל ווסטברוק השיג את הטריפל דאבל התשיעי שלו בקריירה במסגרת הפלייאוף (24 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים), ופול ג'ורג' קלע אמנם 26 נקודות (10 ריבאונדים), אבל האחוזים היו זוועתיים - 4 מ-15 לשלוש ו-8 מ-24 מהשדה. אפשר לתת הנחה מסוימת לג'ורג', שפצוע בכתף והיה בספק גדול למשחק.

 

פורטלנד פתחה את ההתמודדות בטירוף וסגרה את הרבע הראשון ביתרון מבטיח - 25:39. אוקלהומה חזרה לאט לאט לעניינים ו-2:44 דקות לסיום הפער עמד על נקודה בלבד - 93:92. לילארד ואל-פארוק אמינו הרגיעו מעט את הקהל המקומי עם חמש רצופות, אך ג'ורג' לא ויתר וקלע שלשה 8.2 שניות לסיום (100:97). לילארד עמד בלחץ, תפר ארבע רצופות מהקו והשאיר את הניצחון בפורטלנד. המשחק הבא בין הקבוצות ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי (5:30).

 

ראסל ווסטברוק בפעולה (צילום: AFP)
ווסטברוק. אוקלהומה תצליח לתקן במשחק מספר 2?(צילום: AFP)

 

מילווקי - דטרויט 86:121 (0:1 למילווקי)

יש שתי אפשרויות שמונחות על השולחן - או שבדטרויט חושבים שהם עדיין בעונה הסדירה מבחינת רמת האינטנסיביות, או שמילווקי פשוט גדולה עליה, כי מה שקרה הלילה בפייסרב פורום היה פשוט מפגן עוצמה של קבוצה אחת.

 

יאניס אנדטוקומבו התעלל בפיסטונס עם 24 נקודות ו-17 ריבאונדים ב-24 דקות בלבד. אנדרה דראמונד היה כל כך מתוסכל ממה שהיווני עולל לו ולחבריו לקבוצה, שברבע השלישי הוא פשוט דחף אותו בחוזקה והורחק אחרי שהגריק פריק לקח ריבאונד התקפה נוסף. ג'ורג' היל סייע ליאניס מהספסל עם 16 נקודות, אריק בלדסו קלע 15, ברוק לופס וקריס מידלטון 14 כ"א.

 

יאניס אנדטוקומבו מטביע (צילום: רויטרס)
אנדטוקומבו. מטביע את דטרויט(צילום: רויטרס)

אנדרה דראמונד מתוסכל (צילום: AFP)
דראמונד. היה מתוסכל(צילום: AFP)

 

לוק קנארד קלע 21 לפיסטונס. לפני ההרחקה דראמונד הספיק לקלוע 12 נקודות ולקחת 12 כדורים חוזרים, רג'י ג'קסון תרם 12. כזכור, דטרויט משחקת ללא בלייק גריפין שסובל מפציעה בברך שמאל. המשחק הבא בין הקבוצות ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00).

 

יוסטון - יוטה 90:122 (0:1 ליוסטון)

משחק מאכזב מאוד לג'אז, שלא באמת הצליחו לתת פייט לג'יימס הארדן וחבריו. ברבע השלישי הם עוד הורידו את הפער ל-66:61, אבל שם נגמרו להם גם הכוחות.  

  יוסטון רצתה להעביר מסר ברבע האחרון (ניצחה אותו 19:39), וכשנותרו חמש דקות לסיום, כשהיא ביתרון מבטיח - 86:102, רצה החבורה מטקסס 4:20 כדי לנצח ב-32 הפרש.

 

כרגיל, האיש והזקן הוביל את רשימת הקלעים של הרוקטס עם 29 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, והוא קיבל סיוע מחמישה שחקנים נוספים בדאבל פיגרס, ביניהם קלינט קאפלה המצוין (16 נקודות ו-12 ריבאונדים).

 

קלינט קאפלה בפעולה (צילום: AP)
קאפלה. יופי של שחקן(צילום: AP)

קראודר. יוטה לא הופיע לרבע האחרון (צילום: AP)
קראודר. יוטה לא הופיע לרבע האחרון(צילום: AP)

 

רודי גובר היה הבולט בשורות יוטה (22 נקודות ו-12 כדורים חוזרים), וזה אומר הרבה על משחק ההתקפה של האורחת, שקלעה ב-26 אחוזים לשלוש ו-39 אחוזים מהשדה. המשחק הבא בין הקבוצות יתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי (4:30).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
יאניס אנדטוקומבו
צילום: AFP
מומלצים